تاریخ انتشار: 1395/11/19 14:01
کد خبر: 230804

منصوریان به ترکیب ثابتش وفادار می ماند

سرمربی استقلال در پایان برد شیرین آبی‌ها در آبادان گفته بود که اعتقادی به ترکیب ثابت ندارد و این که هر بازی نفرات اصلی‌اش را تغییر می‌دهد یک تاکتیک فنی مد روز اروپاست.
منصوریان به ترکیب ثابتش وفادار می ماند

 به گزارش فرتاک ورزشی، اما در بازی‌ بعد آبی‌ها بدون تغییر برابر پیکان قرار گرفتند تا منصوریان شنان دهد به دنبال بازی زیبا حتی او هم نمی‌تواند ترکیب تیمش را تغییر دهد. استقلال پیکان را هم شکست داد و در بازی با ماشین‌سازی، به جز تغییرات اجباری محرومیت و مصدومیت، منصوریان تغییری در ترکیبش ایجاد نکرد. حالا سرمربی آبی‌ها هارمونی ترکیب تیمش را پیدا کرده و بازیکنان جوانش به بهترین شکل اعتماد او را پاسخ داده‌اند. بعد از بازی‌ها و نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم، منصوریان به ترکیب اصلی شامل 11 بازیکن فیکس و 2 تا 3 ذخیره دست پیدا کرده و استقلال هم با این مدل چینش بازی روان‌تری را به نمایش می‌گذارد.

حالا استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل باید برابر السد قطر قرار بگیرد. منصوریان این بار هم ریسک نمی‌کند که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. جلوتر از رحمتی، احتمالا زوج رابسون-پادوانی به مانند بازی ماشین‌سازی حضور خواهند داشت و غفوری و زکی‌پور در کناره‌ها. در خط هافبک هم ابراهیمی، نورافکن، برزای و حق‌دوست در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و احتمال تغییر عقیده منصوریان درباره حضور فیکس این بازیکنان بسیار کم است. نسبت به دیدار ماشین‌سازی، فقط خسرو حیدری است که احتمالا بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد تا دوباره کاوه رضایی به جای خودش برگردد. علی قربانی هم که در خط حمله، ستاره بی‌چون و چرای دو هفته اخیر آبی‌ها بوده، باز هم امید منصوریان برای باز کردن دروازه حریف خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39eeeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا استقلال در نقل و انتقالات زمستانی فقط شهباززاده را می‌خواهد؟

منصوریان: بامهار السد، ژاوی هم مهار می شود
فردا آزمایش بزرگ برای جوانان ماست