تاریخ انتشار: 1396/03/07 11:09
اختصاصی| مالک بخاطر مردم بابل تیمداری نمی‌کند؟؛
کد خبر: 207976

علت اصلی عدم تیمداری خونه به خونه فاش شد

در یک ماه اخیر، بحث رای دربی جنجالی مازندران سبب شده تا برخی گمان کنند مالک باشگاه خونه به خونه به دلیل ضایع شدن حق تیمش تیمداری نخواهد کرد درصورتی اینگونه نیست.
علت اصلی عدم تیمداری خونه به خونه فاش شد

به گزارش فرتاک ورزشی، روزهای زیادی را مسئولین خونه به خونه در سِکرت کامل به سر بردند و هرگاه مصاحبه می‌کردند، بحثی از چرایی عدم تیمداری مطرح نمی‌شد و صرفا با تیترهای "دیگر تیمداری نخواهیم کرد" به پایان می‌رسید.

اکنون اما از گوشه و کنار باشگاه خبر می‌رسد که برادران حسن زاده بخاطر مردم شهر بابل حاضر نیستند که تیمداری کنند! مالکان باشگاه بابلی معتقدند که برخی از این باشگاه سوء استفاده کرده‌اند و روی سکوها با ملتهب کردن جوو استادیوم، آبروی چندصدساله شهر را برده‌اند.

حاج قاسم حسن زاده که چندی پیش اعلام کرده بود حاضر است کار فرهنگی کند به جای تیمداری فوتبال، واقعا برایش اخلاق و روش پهلوانانه برایش مهم است و این را در عمل نیز ثابت کرده است. از فحاشی سنگین و مایه شرم‌ساری در استادیوم هفت تیر گرفته تا جریمه‌های کمیته انضباطی، همه و همه دست به دست هم داده تا مالک باشگاه، بخاطر اینکه آبروی مردم بابل نرود، فعلا قصد تیمداری را بزند. البته هستند افرادی که صبحشان با نام خونه به خونه طلوع می کند و شب نیز با این نام می‌خوابند و هواداران بابلی با تشکیل دادن کمپین‌هایی، قصد دارند مالک را راضی کنند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39599e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه به لیگ برمی‌گردد؟
اختصاصی| تلاش برای رضایت مالکان استارت خورد؛

اولتیماتوم مالک باشگاه خونه به خونه
اختصاصی| حسن زاده: سه امتیاز را بگیرید و به بابل برگردید!