تاریخ انتشار: 1395/12/16 23:56
اختصاصی| حسن زاده: سه امتیاز را بگیرید و به بابل برگردید!
کد خبر: 224754

اولتیماتوم مالک باشگاه خونه به خونه

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر قرار گیرد.
اولتیماتوم مالک باشگاه خونه به خونه

نتایج روز اول این هفته که عصر امروز برگزار شد ناکامی یکی دو مدعی صعود را در پی داشت و همین مسئله سبب گردید تا بازیکنان خونه به خونه در بازی فردا امیدوارانه مقابل مسجدسلیمانی ها قرار گیرند. به همین دلیل در تماس با مالک باشگاه خونه به خونه، نظر ایشان را در این خصوص جویا شدیم.

 

حاج قاسم حسن زاده امیری گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان فرقی با سایر دیدارهای لیگ ندارد و بچه ها باید سه امتیاز را از این تیم بگیرند و به بابل برگردند‌.

 

حسن زاده امیری در ادامه افزود: هشت بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و بدون شک در بازی های باقیمانده اتفاقات زیادی رقم خواهد خورد. کما اینکه در بازی های امروز شاهد ناکامی دو مدعی صعود مقابل حریفان بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم و بازیکنان برای اعتبار باشگاه و آبروی هواداران تیم و نام خودشان هم که شده، باید مسجد سلیمان را با سه امتیاز ترک کنند.

 

مالک باشگاه خونه به خونه با بیان اینکه جای خونه به خونه میانه جدول نیست، گفت: دیگر وقت آن رسیده تا بازیکنان به خودشان بیایند و برای این هوادارانی که در سرما و گرما حامی تیم بودند از جان مایه بگذارند و این تیم را به رده های بالای جدول بیاورند.

 

حاج قاسم حسن زاده امیری در ادامه افزود: هفته گذشته روی یک اتفاق و در نهایت بدشانسی از ایرانجوان شکست خوردیم و بازیکنان ما سه امتیاز را به آنها واگذار کردند، ولی آنها باید این شکست را فراموش کنند و دنبال مقصر نیز نگردند چون تمام آنها در آن دیدار عملکرد خوبی نداشتند. من معتقدم اگر ایرانجوان 50 بار دیگر در بابل مقابل خونه به خونه قرار گیرد هر 50 بازی را شکست خواهد خورد.

 

حسن زاده امیری در ادامه افزود : به تک تک بازیکنان تیمم، چه باتجربه ها و چه جوانان اعتقاد دارم و مطمئنم آنها در بازی فردا و هفت دیدار آینده می توانند اتفاقات خوشی برای فوتبال مازندران و بابل رقم بزنند. به هر حال شیر هر چقدر هم که پیر باشد باز هم شیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا گفتم، هفته آینده در دیدار مقابل نساجی در ورزشگاه هفت تیر بابل در جمع بازیکنان حضور خواهم یافت.

 

مالک باشگاه خونه به خونه در پایان گفت: از شخص آقای دست نشان انتظار دارم دیدار فردا را با کسب سه امتیاز به پایان برساند.

مصاحبه: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b65x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا حسن زاده در خونه به خونه موفق شد و پرهام در نساجی ناکام؟!