تاریخ انتشار: 1396/02/17 13:38
اختصاصی| تلاش برای رضایت مالکان استارت خورد؛
کد خبر: 212372

خونه به خونه به لیگ برمی‌گردد؟

در برنامه تلویزیونی ورزش مازندران خروج رسمی این تیم از لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام شد، قاسم حسن زاده خبر داد که دیگر نمی خواهد تیمداری کند و عطای فوتبال به لقایش بخشیده شد.
خونه به خونه به لیگ برمی‌گردد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، ماجرا همچنان بازی خونه به خونه با نساجی است که پس از اعلام نتیجه سه به صفر به سود خونه به خونه، با پیگیری های مسئولان قائمشهری و به ویژه نمایندگان مجلس این حوزه به لغو رای اولیه و صدور حکم جدید تکرار بازی انجامید.

خونه به خونه ای ها که خود را در این ماجرا بی گناه می دانستند برآشفته شده و اعلام کردند که از لیگ کنار می روند. دو هفته به پایان لیگ مانده بود که خبر دادند دیگر در بازی های باقیمانده شرکت نمی کنند اما بازی های خود را برگزار کردند. پیش از بازی های پایانی پدر اخوان حسن زاده درگذشت که بسیار متاثر شان کرد. حسن زاده و برادرانش که به پدر وابستگی زیاد داشتند سکوت کردند اما پیغام حسن زاده برای دوستداران ورزش حکایت از باقی ماندن این حامی ورزش بر سر حرفش است. او باز هم گفته که دیگر قصد تیمداری ندارد و ترجیح می دهد به امور خیریه دیگر بپردازد.

در حالیکه بابل در شوک به سر می برد شنیده ایم که امروز برخی از مقامات استان با حسن زاده تماس گرفته و تلاش داشتند تا او را از تصمیم خود منصرف کنند. این کوشش تابه حال هیچ ثمری نداشته و حسن زاده با پوزش از آنان خواسته تا اجازه دهند تصمیم خود را عملی کند.

پلن دیگر مسولان که با درخواست تماشاگران خونه به خونه تلاش دارند حسن زاده ها را از تصمیم خود منصرف کنند، به میدان فرستادن تیم امید های این باشگاه ست که در لیگ برتر قهرمان شده و توجهات را بر انگیخته است. این تیم کاملا بومی قطعا در فصل اول حضورش نتیجه نمی گیرد اما می تواند بازی های تماشایی انجام دهد و تجربه بازی را پیدا کند. این تیم می تواند دل و جان فوتبال مازندران را صیقل ببخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ko9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم مالک باشگاه خونه به خونه
اختصاصی| حسن زاده: سه امتیاز را بگیرید و به بابل برگردید!