تاریخ انتشار: 1396/08/26 19:04
کد خبر: 173397

رباشگاه پرسپولیس رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران با صدور پیامی، ایام رحلت جانگداز خاتم پیامبران، حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.
رباشگاه پرسپولیس رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛  همه هستی در عزای از دست دادن رسولی است که آخرین پیام‌آور خالق یکتا است و کلام خدا را آن گونه جاری کرد که تا ابدیت چراغ راهنمای بشر باشد. نوری که دل‌ها و جان‌ها را روشنی می‌بخشد و قرآن را به عنوان  معجزه‌ای ابدی تقدیم بشریت و حجت را بر همگان تمام کرد تا روزی که به خواست و اراده الهی حجتش قدم بر چشمان منتظران بگذارد و دنیا به دستان با درایت و نفس بر حق آل محمد (ص)، قائم بر عدل الهی گردد که جهان گستر خواهد شد.

سنگینی ۲۸ صفر جز با یاد ذات اقدس الهی التیام و آرامش نمی‌یابد. روزی که آسمان‌ها از عروج فرستاده‌ای لرزیدند که پیش از آن به معراج رفته بود. درهای وحی بسته شد و ایشان پنجره‌ای را گشود که همواره رحمت الهی از آن جاری است و امروز یکی از چراغ‌های برافروخته آل محمد (ص) با مکر و ناجوانمردی به شهادت رسید. بزرگواری که در میان سلسله با کرامت اهل بیت، «کریم» خوانندش و شهادت مظلومانه‌اش آغاز حکایت رستاخیز گونه عاشورا و کربلا شد تا شاید انسان‌ها مسیر حق و عدالت و آزادگی را بیابند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین مناسبت رحلت حضرت ختمی مرتبت، پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها، مظهر عقل و تدبر و درک، سیدالمرسلین رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش کریم اهل بیت، فرزند رشید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به عموم مسلمانان جهان، خصوصا ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xzqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضوعی که خود مسئولان باشگاه پرسپولیس به آن معترفند