تاریخ انتشار: 1396/08/10 18:34
باد صبا بر پرچم مس وزید؛
کد خبر: 175601

پیروزی حیاتی مس کرمان مقابل صبا/ نخعی مجددا در بین مدعیان

تیم فوتبال مس کرمان با ارایه یک بازی زیبا و برتر و یک فوتبال تماشایی و تماشاگر پسند با سه گل احمد حیات‌منش، مهدی تیکدری و کیانوش میرزایی با نتیجه‌ی سه بر یک میهمان خود تیم صبا قم را شکست داد.
پیروزی حیاتی مس کرمان مقابل صبا/ نخعی مجددا در بین مدعیان

 در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر میزبان تیم صبا قم بود که احمد نخعی تیم خود را با ترکیب حمید عرفانی، احمد حیات‌منش، رامتین سلیمان‌زاده، نعمت بخشی‌پور، محمد خلیلی، محمد علیزاده، علی علیزاده، مهدی تیکدری، کیانوش میرزایی، مقداد اکبرخواه و یاسر فیضی به زمین فرستاد.

با شروع بازی نمایش برتر و تهاجمی تیم فوتبال مس در این بازی کاملا مشهود بود و نارنجی‌پوشان کرمان با انگیزه و مسلط برای حفظ تمام امتیازهای این بازی خانگی به زمین آمده بودند.

با بیشتر شدن کیفیت چمن ورزشگاه باهنر، بازیکنان مس نیز نسبت به بازی‌های قبل برروی این زمین مسلط‌تر نشان می‌دادند و توپ‌ها را برروی زمین بهتر و کم اشتباه‌تر می‌چرخاندند.

ضمن اینکه کادر فنی تیم مس برای این بازی شیوه‌های متفاوت تهاجمی را نیز در نظر گرفته بود تا تیم صبا قم با غافلگیری مواجه شود.

تیم مس چندین موقعیت عالی گلزنی را در توسط اکبرخواه، محمد علیزاده و فیضی را با بدشانسی محض از دست داد و البته در دقیقه‌ی 15 نیز بازیکنان مس اعتقاد به یک پنالتی داشتند که داور آن را اعلام نکرد.

اما در دقیقه‌ی 31 سرانجام مس کرمان مزد حملات و بازی خوب خود را گرفت و توسط احمد حیات‌منش به گل رسید.

برروی ارسال دیدنی میرزایی ضربه سر اکبرخواه به تیر دروازه صبا خورد و توپ برگشتی را احمد حیات منش به زیبایی تبدیل به گل اول تیم مس کرمان کرد.

بعد از این گل مسی‌ها با آرامش ذهنی بیشتری بازی را از سر گرفت و می‌توانست در دقیقه‌ی 44 برروی تک به تک اکبرخواه به گل دوم خود هم برسد که این اتفاق رخ نداد.

اما با شروع نیمه‌ی دوم تیم صبا با دو تعویض عملا تیم خود از زمین خودی و بازی بسته خارج کرد تا فرصت حمله و بازی بهتر در زمین خود را بیشتر در اختیار بازیکنان مس هم قرار دهد تا در 45 دقیقه‌ی دوم کار برای مس به مراتب زیبا‌تر هم دنبال شود.

بازی در نیمه‌ی دوم با شوت سنگین محمد علیزاده برروی دروازه‌ی صبا آغاز شد هرچند صبا پیش کشیده در دقیقه‌ی 57 یک بار تیر دروزاه‌ی مس را هم با ضربه سر حلافی لرزاند که البته داور آفساید او را نیز اعلام کرده بود.

بعد از اینکه مس موقعیت‌های عالی گلزنی خود را در دقایق 63 و 64 از دست داد در دقیقه‌ی 73 بهترین اتفاق ممکن برای مس رخ داد و با گل مهدی تیکدری راه خود را برای رسیدن به سه امتیاز این بازی هموارتر کرد.

برروی حرکت سجاد فیضی مدافعان تیم صبا دچار اشتباه شدند تا مهدی تیکدری با ضربه ای فنی نهایت استفاده را از ابن موقعیت کرد و گل دوم مس را به ثمر رساند‌ تا با این گل تیکدری نیز بعد از چند هفته دوری از گل خیلی به موقع پای خود را به گلزنی باز کند و بازی عالی خود را در این دیدار کامل کند.

با این گل روحیه‌ی تیمی مس به شدت افزایش یافت و در مقابل شیرازه‌ی تیم صبا به نوعی از هم پاشید تا سه دقیقه‌ی بعد گل سوم مس هم به ثمر برسد.

کیانوش میرزایی کرنر زیبایی روی دروازه ارسال کرد که مدافعان صبا دچار اشتباه شدند تا گل سوم برای مس به ثمر برسد.

بعد از این بازیکنان مس برای زدن گل‌های بعدی بی‌تاب بودند و همچنان برروی دروازه‌ی حریف حرکات هجومی خود را ادامه می دادند.

در دقیقه‌ی 83 مس کرمان به گل چهارم خود هم دست یافت که داور گل غلامرضاپور را که به جای اکبرخواه به زمین آمده بود آفساید اعلام کرد.

در ده دقیقه‌ی پایانی علیرضا قاسمی به جای میرزایی و میلاد محمدی به جای یفیضی نیز برای مس به میدان آمدند.

درحالی که مسی‌ها برای زدن گل‌های بعد خود جلو آمده بودند، برروی یک اشتباه در خط دفاع مس، جهانگیر عسگری در دقیقه‌ی 88 یکی از گل‌های خورده صبا را جبران کرد تا بازی سه بر یک شود.

با این وجود حملات مس تداوم داشت که تنها درخشش نائیجی در دروازه‌ی تیم صبا و کم دقتی مهاجمان مس در زدن ضربات آخر مانع به ثمر رسیدن گل‌های بعد تیم شد تا بازی با همان نتیجه‌ی سه بر یک به سود مس پایان بپذیرد.

تیم مس با این پیروزی شیرین و کسب سه امتیاز آن بار دیگر به تیم‌های بالای جدول رسید و در پایان هفته‌ی یازدهم با 18 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفت.

مس بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را در مسجد سلیمان برابر تیم صدر نشین نفت برگزار خواهد کرد تا یکی از سرنوشت‌ساز ترین باری‌های خود را انجام دهد.

ترکیب دو تیم؛

مس کرمان: حمید عرفانى - کیانوش میرزایى - نعمت بخشى زاده - محمد سلیمان علیزاده - مهدى تیکدرى - محمد خلیلى - یاسرفیضى - رامتین سلیمان زاده - میلاد باقرى - محمدعلى اکبرخواه - على علیزاده

سرمربی: احمد نخعی

صبای قم: محمدحسین نائیجی - حسن کریمی - ابراهیم لطفی - داوود بهادری - مهدی جعفرپور - آرش اسماعیلی - کمیل محمدی - محمد رحمتی - عرفان بادی - سعید حلافی - علی امیری

سرمربی: هومن افاضلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xan7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-صبای قم؛ نارفیق‌های لیگ برتر بهم رسیدند!
اختصاصی| پس از سه سال دوری؛