تاریخ انتشار: 1396/02/01 12:18
کد خبر: 215625

رحمتی محبوب ترین دروازه بان سرمربی استقلالی!

دیدار سال قبل استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی یکی از حساس‌ترین مسابقات تاریخ این دو تیم بود. دیداری که استقلال صدرنشین با تراکتور مدعی سهمیه آسیایی بازی داشت.
رحمتی محبوب ترین دروازه بان سرمربی استقلالی!

همه چیز به نفع استقلال بود و هواداران هم به استقبال تیم صدرنشین لیگ آمده بودند. همین موضوع باعث شد که مهدی رحمتی از جو حاضر در ورزشگاه استفاده کند و کینه‌های شخصی‌اش با امیر قلعه‌نویی را وسط بکشد. تماشاگران روی سکوها هم تحت تاثیر نمایش‌های رحمتی قرار گرفتند و علیه سرمربی تراکتورسازی شعار می‌دادند. در نهایت بازنده آن نمایش‌ها، استقلال بود. رحمتی سه گل در آن بازی دریافت کرد تا استقلال صدرنشینی را در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، تقدیم استقلال‌خوزستان کند. 

 

آن فصل همان نقطه برای استقلال تمام شد. ولی در بازی رفت لیگ شانزدهم باز هم رحمتی شبیه به قهرمان‌ها وارد ورزشگاه شد. و البته یک بار دیگر هم مغلوب تیم قلعه‌نویی شد. رحمتی روی گل دوم تراکتورسازی خروج نکرد تا عامل ناکامی استقلال قرار بگیرد و یک بار دیگر بازی را به تراکتورسازی و قلعه‌نویی ببازد.

 

حالا استقلال و رحمتی این بار مقابل تراکتورسازی و قلعه‌نویی سوبله شدند. برای سومین دیدار متوالی تراکتورسازی روی ضعف رحمتی به استقلال گل زد تا امیر قلعه‌نویی مقابل این دروازه‌بان سربلند شود. رحمتی شوت با پای چپ محمد ابراهیمی از بیرون محوطه جریمه را گل خورد تا باز هم نفر اول شکست استقلال مقابل قلعه‌نویی باشد.

 

در سه دیدار اخیر، قلعه‌نویی و تراکتورسازی روی اشتباهات رحمتی، آرزوهای استقلال را پر پر می‌کنند. یک بار با دعوای بیخودی که رحمتی راه انداخت و قهرمانی را از استقلال گرفت. بار دیگر روی ضعف رحمتی در خروج‌ها. و این بار هم روی شوت از راه دور!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lvk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان این بازیکن را برای بازی با تراکتور به تبریز نمی برد

عدم نتیجه گیری و رخت بستن رفاقت در بین استقلالی ها
چرا خط دفاع استقلال این قدر عصبی است