تاریخ انتشار: 1396/02/10 16:03
کد خبر: 213897

جهانبخش: ضربه من در چهارچوب بود و گل را به نام من ثبت کردند

هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به برد مهم تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی مهمی را بردیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.
جهانبخش: ضربه من در چهارچوب بود و گل را به نام من ثبت کردند

امید جهانبخش در مورد پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود، ولی خدا را شکر که سه امتیاز مهم آن را به دست آوردیم. ما در ابتدا گل خوردیم، ولی خوشبختانه به گل مساوی دست پیدا کردیم و تلاش کردیم تا به گل دوم هم برسیم. حالا که سه امتیاز را گرفته‌ایم حتماً لیاقت برد را داشتیم، ولی نفت تهران هم عملکرد خوبی در این بازی داشت.

وی با اشاره به گل دوم تیم صبا و اینکه برخی معتقدند درنهایت بازیکن نفت تهران دروازه‌شان را باز کرده است، اظهار داشت: ضربه من در چهارچوب قرار داشت و به همین دلیل گل به نام من ثبت شد. اگر این ضربه در چهارچوب نبود آن وقت شرایط فرق می‌کرد، ولی توپ در شرایطی که به سمت دروازه می‌رفت به سر بازیکن حریف برخورد کرد. البته مهم این است که ما سه امتیاز حساس را گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم راجع به شانس ماندن این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا در هفته آخر نتیجه لازم را بگیریم و سرنوشت ماندن در لیگ در دستان خودمان است. من که معتقدم در لیگ برتر می‌مانیم. این درست است که بازی سختی با استقلال خوزستان داریم، اما با این پتانسیل و روحیه‌ای که داریم در لیگ برتر می‌مانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lrk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهان، تنها تیمی که 6 امتیاز از تراکتور گرفت

فخرالدینی: بابت رفتنم از استقلال از کسی گلایه ندارم
با قهرمانی در جام حذفی پاداش خوبی به خودمان می‌دهیم