تاریخ انتشار: 1395/11/24 23:24
مدیر تیم های پایه بادران و پیشکسوت پرسپولیس مطرح کرد؛
کد خبر: 229597

محمود شافعی: چیدمان برانکو اشتباه بود/ پرسپولیس بازیکن شاخص نداشت

پیشکسوت پرسپولیس تهران از چیدمان غلط برانکو در دربی خبر داد.
محمود شافعی: چیدمان برانکو اشتباه بود/ پرسپولیس بازیکن شاخص نداشت

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود شافعی مدیر تیم های پایه بادران تهران و پیشکسوت پرسپولیس درخصوص دربی گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. چیدمان برانکو در ترکیب ابتدایی کاملا اشتباه بود و نباید حسین ماهینی را در پستی بازی می داد که تجربه بازی در آن پست را ندارد.

وی افزود: شهاب کرمی و سروش رفیعی چهار سال در فولاد هم بازی بودند و بایکدیگر هماهنگ، نیازی به بازی دادن به ماهینی در پست هافبک دفاعی که باید دوندگی داشته باشید نبود و اگر ماهینی در کنار سیدجلال در پست دفاع میانی بازی می کرد و انصاری به چپ و رضائیان به دفاع راست منتقل می شد، تیم بدون نقص می شد و هرکسی شرح وظایف خودش را می دانست.

وی ادامه داد: استفاده کردن از فرشاد احمدزاده در دفاع چپ کاملا اشتباه است زیرا وی از فیزیک بالایی برخوردار نیست که بتواند در مصاف های تک به تک به برتری دست یابد و فرشاد باید در کناره ها بازی می کرد و با اضافه شدن نریمان جهان در نیمه دوم، بالانس تیم کاملا حفظ می شد.

شافعی درخصوص سروش رفیعی گفت: به نظرم بازی کردن هم زمان سروش رفیعی و محسن مسلمان در کنار هم به عنوان دو پلی میکر، کاملا اشتباه است و این دو بازیکن نمی توانند کاربرد کامل خود را داشته باشند زیرا در بازی یکدیگر دخالت می کنند و همین امر سبب می شود تا نتوانند کاربرد کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: سروش باید یک خط عقب تر بازی کند و مسلمان پشت طارمی، زیرا مسلمان یک پلی میکر فوق العاده است که می تواند با یک لمس توپ، موقعیت های متعددی برای تیم ایجاد کند. البته در بازی امروز هم سروش و هم مسلمان بیش از 20 پاس اشتباه دادند که برای یک پلی میکر، آمار خوبی نیست.

شافعی در پایان گفت: پرسپولیس گرچه در این بازی بااختلاف یک گل باخت، اما بازیکن شاخصی در میدان نداشت و علی منصوریان به خوبی تیم برانکو را آنالیز کرده بود و از بیرانوند تا طارمی، در حد خودشان نبودند. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس این باخت را فراموش کنند و به فکر قهرمانی و موفقیت در آسیا باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36avvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار فولاد-پرسپولیس/ درگیری هواداران روی سکوها

گزارش زنده؛ فولاد 0 - پرسپولیس 3
بازی با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد

پرسپولیس 1 - فولاد 1؛ دو امتیازی که پرید
پرسپولیس بدشانس اما پایین‌تر از حد انتظار