تاریخ انتشار: 1397/12/08 11:47
کد خبر: 108425

تازه وارد پرسپولیسی،اینبار در پُست تخصصی!

مدافع تازه به خدمت گرفته شده سرخپوشان در دیدار با نفت آبادان در پست دفاع چپ حاضر خواهد شد تا اولین حضورش در این پست را تجربه کند.
تازه وارد پرسپولیسی،اینبار در پُست تخصصی!

محمد نادری که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، بعد از هجمه تندی که در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان متوجه خود دید، در جدال با پدیده مشهد طی دقایقی که به میدان رفت توانست نمایش موفقی به اجرا بگذارد. او در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان نیز با توجه به غیبت دو مهره دفاعی این تیم رهبری خط دفاعی را عهده‌دار شد و البته در آن بازی دروازه این تیم با یک نمایش کم کیفیت از سوی دو تیم کمتر مورد حمله قرار گرفت تا او کار سختی پیش رو نداشته باشد.

اکنون اما با توجه به مصدومیت شایان مصلح، این بازیکن در دیدار با نفت آبادان در صورتی که مجوز بازی سیدجلال حسینی صادر شود در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد تا در پست تخصصی‌اش نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

در صورتی که کاپیتان پرسپولیس به بازی امروز نرسد، نادری در کنار شجاع خلیل زاده حاضر خواهد شد و مهدی شیری به سمت چپ خواهد رفت.

آخرین بررسی برای حضور این بازیکن در تمرین امروز و پیش از جدال با نفت آبادان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باید دید کادرپزشکی و فنی در نهایت به چه جمع‌بندی در این خصوص دست خواهند یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368nj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادری بجای کاپیتان؛اینک زمان اثبات است!