تاریخ انتشار: 1395/09/29 15:52
کد خبر: 241921

مدافع خارجی پرسپولیس پراهیچ است

سرمربی پرسپولیس در این فصل و بعد از جذب سیدجلال حسینی تصمیم گرفت محمد انصاری را به قلب دفاع ببرد و از این دو بازیکن در دفاع میانی استفاده کند
مدافع خارجی پرسپولیس پراهیچ است

به گزارش فرتاک ورزشی،البته برانکو در قلب دفاع آنتونیو گولچ استرالیایی و پولیانسکی را هم جذب کرد اما گولچ در تعطیلات راهی کشورش شد و دیگر بازنگشت، یانسکی هم آنقدر ناآماده بود که فقط مصدومیت‌هایش در یاد برانکو و پرسپولیسی‌ها ماند.

 سرمربی کروات سرخپوشان حالا به دنبال این است که در نیم‌فصل خط دفاعی خود را تقویت کند و به همین دلیل گزینه‌های زیادی را مد نظر دارد. گزینه‌هایی که نام یکی از آنها مشخص شده و اتفاقا نام آشنایی در لیگ ایران است؛ ایگور پراهیچ.

در شرایطی که مدافع کروات نفت تهران یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل بوده اما باشگاه نفت تا به حال به‌جز یک مبلغ بسیار ناچیز هیچ پولی به این بازیکن پرداخت نکرده است. همین اتفاق باعث شده تا مسئولان هتل محل اقامت پراهیچ، این بازیکن را بیرون کنند و حتی کارت شناسایی او را گرو بردارند. پراهیچ که از هتل رانده شده بود و جایی برای ماندن نداشت به منزل رادوشویچ در سعادت‌آباد رفته و موقتا با او هم‌خانه شده است. در واقع مدافع نفت تهران به دروازه‌بان پرسپولیس پناه برده و بعید نیست او به‌زودی باشگاه خود را هم تغییر دهد و رسما پرسپولیسی شود.

 

ایگور پراهیچ در روزهای گذشته چند بار به همراه رادوشویچ به دیدار مربیان کروات پرسپولیس رفته و شام را در کنار هموطنان خود صرف کرده است. شنیده می‌شود حتی کادر دستیاران برانکو به این بازیکن اعلام کرده‌اند که اگر قرارداد نداشت حتما او را جذب می کردند. این بازیکن هم دائما از شرایط خود در باشگاه نفت گلایه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw67q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تصمیم برانکو برای تعویض پست شاگردانش مقابل ذوب آهن