تاریخ انتشار: 1395/11/26 20:22
کد خبر: 229169

احتمال تغییر شماره راموس به یک عدد تاریخی!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، از احتمال تغییر شماره پیراهنش از 4 به 93 خبر داد.
احتمال تغییر شماره راموس به یک عدد تاریخی!

سرخیو راموس که این هفته پانصدمین بازی‌اش را با پیراهن رئال مادرید انجام داد، در آستانه بازی مهم فردای تیمش برابر ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سؤالات طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی پاسخ داد و در یکی از آنها اعتراف کرد که به تغییر شماره پیراهن به شماره 93 « راموس تایم» فکر کرده است.

راموس تایم اصطلاحی است که بعد از گلزنی کاپیتان کهکشانی‌ها در وقت‌های تلف شده بازی‌های مهم تیمش از جمله فینال‌های لیگ قهرمانان سال‌های 2014 و 2016 همچنین ال‌کلاسیکوی سال گذشته شکل گرفت. این موضوع یکی از سؤالاتی بود که از مدافع میانی اسپانیایی رئال پرسیده شد.

 

راموس در پاسخ به این سؤال که آیا به تغییر شماره پیراهنش فکر کرده است یا خیر، گفت: شماره 4، شماره‌ای است که برای من بسیار خوش یمن بوده و در تمام دوران بازیگری‌ام در رئال مادرید با آن بازی کرده‌ام اما فکر نکنید که من به تغییر شماره‌ام به 93 فکر نکرده‌ام. ممکن است این اتفاق بیفتد.»

 

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید درباره بهترین گلی که تا کنون به ثمر رسانده است، هم عنوان کرد:« نمی‌دانم کدام یکی را باید انتخاب کنم. من گل‌های خوبی زده‌ام اما آنها مانند فرزندانم هستند که نمی‌توانم بین‌شان تبعیض قائل شوم اما اگر مجبور شوم شاید آن گلی که فینال لیگ قهرمانان (سال 2014) و بازی را به تساوی کشاند چون در آن بازی برای کسب پیروزی واقعاً تحت فشار قرار گرفتیم و زدن گل در دقیقه آخر خاص بود.»

 

راموس تأکید کرد که به این زودی‌ها خیال بازنشستگی ندارد:« من هنوز چند سال دیگر می‌توانم بازی کنم و از تمرینات روزمره لذت ببرم.»

 

وی درباره 500 تایی شدن بازی‌هایش در رئال مادرید هم عنوان کرد:« به این رکورد افتخار می‌کنم و باید بگویم که تصورش را نمی‌کردم. سال‌ها پیش من تصور نمی‌کردم که روی به چنین آماری برسم. من هنوز هم از بازی کردن لذت می‌برم اما می‌‌خواهم تیمم همچنان بهترین تیم دنیا باشد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvb5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شگفت انگیزترین بازیکن رئال از نگاه ناواس
در مصاحبه با کادنا سر

احتمال فسخ قرارداد رئال با کمپانی آدیداس
با رسیدن پیشنهادی نجومی از آندر آرمور

احتمال فسخ قرارداد رئال با کمپانی آدیداس
با رسیدن پیشنهادی نجومی از آندر آرمور