تاریخ انتشار: 1395/07/03 20:08
کد خبر: 259566

تلاش می‌کنم تا برانکو بازهم فرصت بازی به من دهد/ صدر نشینی پرسپولیس در طول فصل مهم نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنم تا بتوانم باز هم اعتماد برانکو را جلب کرده و در ترکیب پرسپولیس به میدان بروم.
تلاش می‌کنم تا برانکو بازهم فرصت بازی به من دهد/ صدر نشینی پرسپولیس در طول فصل مهم نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،صادق محرمی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی بود و توانستیم با بردی ارزشمند دست پر از اصفهان بازگردیم.

وی درباره اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در دقایق پایانی بازی مقابل سپاهان گفت: بازی در ترکیب پرسپولیس افتخاری بزرگ و کار سختی است، خدا را شکر توانستم در این دیدار توانستم فرصت بازی را پیدا کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: در پرسپولیس برانکو حرف اول و آخر را می زند. تلاش می‌کنم تا بتوانم در بازی‌های آینده باز هم اعتماد او را به خود جلب کرده و در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان بروم. 

محرمی با اشاره به تعطیلی دوباره لیگ برتر تصریح کرد: این تعطیلات چند باره به ضرر همه تیم‌ها است . به هر صورت ما کاری به این مسائل نداریم و خودمان را آماده نگه می‌داریم تا در ادامه فصل  و شروع دوباره بازی‌ها شرایط خوب‌مان را ادامه دهیم. 

وی در خصوص اینکه پرسپولیس چه زمانی به صدر جدول باز می‌گردد گفت: این که ما در طول فصل صدر جدول باشیم یا نباشیم اصلاً مهم نیست. مهم این است که پرسپولیس در پایان فصل صدرنشین و قهرمان شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryyvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازنده بزرگ بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس