تاریخ انتشار: 1395/06/25 10:56
کد خبر: 261366

تدابیر علی منصور قوی‌تر از ایده‌های روانشناس!

استقلال بد نتیجه گرفته است و شاید هم بد بازی کرده باشد! به هر صورت نتیجه حاصل بازی ای است که نمایش داده می شود و علی منصور هم این را قبول دارد
تدابیر علی منصور قوی‌تر از ایده‌های روانشناس!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،به دنبال ناکامی ها ایراداتی گرفته شد. اینکه علی منصور دستیاران خوبی در کادر فنی ندارد! اینکه باید یک روانشناس به ترکیب تیم اضافه کند و... منتقدین برای اثبات گفته های خود ادله های مختلفی دارند اما در این بین کمتر به ایده های علی منصور پرداخته شد. ایده هایی که تا اکنون امتیازات زیادی را برای استقلال به ارمغان نیاورده است که شاید پرداختن به آن اکنون موضوعیتی نداشته باشد.

دربی 83 در راه است و پیروزی در این بازی می تواند همه ناکامی های استقلال را پاک کند! در بازی فردا تدابیر علی منصوریان بیشتر از تزهای روانشاس جواب خواهد داد چرا که بازیکنان تیم در کادر فنی بیشتر از سرمربی الهام می گیرند و درصد کمی هم از دیگر اعضای کادر فنی.

همان طور که دلیل امتیازات از دست رفته استقلال علی منصور بوده و فردا هم در صورت پیروزی این موفقیت را باید حاصل تدبیر این مربی دانست.

سرمربی استقلال است که طراحی تمرین می کند. سرمربی استقلال است که تمرین را اجراء می کند و اوست که ترکیب می چیند و تعویض می کند و طبیعتا اگر راهکارهای او تا به این جای کار اشتباه بوده باید راهکارها اصلاح گردد و اضافه کردن روانشناس و تغییر اعضای کادر فنی فقط صورت مسئله را پاک خواهد خواهد کرد.

این یک واقعیت محض است. استقلال اگر امتیاز نگرفته به این خاطر بوده که تدابیر اثر گذار نبوده و اگر در ساعات باقی مانده تا دربی این پذیرش شود و تلاش شود که راهکار درست القاء شود دست کم استقلال ارایه گر بازی بهتری به نسبت هفته های سپری شده خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry9yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان بردن "پرسپولیس" را بلد است