تاریخ انتشار: 1395/11/10 00:55
کد خبر: 232842

نقش اصلی اهواز را داور چهارم ایفا کرد!

دیدار جنجالی فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید، اما دیدار بدون گل دو تیم پر  از جنجال و البته تبعات بعد از بازی بود.

از استعفای سعداوی و تهدید فولادی‌ها به کناره‌گیری از لیگ، تا واکنش‌های متعجبانه به داوری جنجالی قاضی دیدار و رفتارهای خداداد عزیزی.

رییس دپارتمان داوری درباره صحنه جنجالی بازی و بازگشت داور از تصمیم پنالتی برای فولاد گفت: داور چهارم صحنه را دیده بود و به همین دلیل این موضوع را به داور وسط انتقال داد تا داور در پنالتی اشتباهی که برای فولاد گرفته بود تجدیدنظر کند. بنابراین حیدری با نظر داور چهارم تصمیم خود را تغییر داد نه نعیم سعداوی. در این صحنه توپ به دست بازیکن سیاه‌جامگان برخورد نکرد و چون داور چهارم این صحنه را دیده بود، به داور وسط اعلام کرد که پنالتی نبود. از این اتفاقات در لیگ اسپانیا هم افتاده و تصمیم داور چهارم هم درست بود.

خداداد عزیزی، سرمربی مشهدی‌ها ادعا کرده بود که داور به او گفته سعداوی قول داده مدارا کند و بازیکنش ضربه پنالتی را به بیرون بزند. البته کامرانی‌فر این ادعا را رد یا تایید نکرد و گفت که هنوز با داور صحبت نکرده است و از این اتفاق بی‌خبر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrnoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این همه شعار علیه سرمربی عجیب و غریب فولاد نتیجه اش شد استعفا

درگیری لفظی خداداد با خبرنگار اهوازی
حاشیه دیدار فولاد خوزستان و سیاه جامگان؛