تاریخ انتشار: 1403/02/24 14:52
کد خبر: 1275288

پایان جنجال‌ها: نکونام با لباس سفید در آزادی

سرمربی استقلال برای دیدار برابر فولاد، وارد ورزشگاه آزادی شد.
پایان جنجال‌ها: نکونام با لباس سفید در آزادی

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال در دیداری از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، امروز و از ساعت 19:30 به مصاف فولاد می‌رود. دو تیم در شرایطی با هم روبرو خواهند شد که از شب گذشته جنجال‌های زیادی پیرامون رنگ لباس دو تیم به وجود آمده بود.

فولادی‌ها مصرانه خواستار برگزاری این بازی با لباس‌های سومشان بودند تا بتوانند با پیراهن مشکی رنگ وارد زمین مسابقه شوند. در سمت مقابل اما استقلالی‌ها نیز مدعی بودند که رنگ لباس گلر این تیم مشکی است و تیم میهمان باید از لباس.های اول یا دوم خود استفاده کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده بود که جواد نکونام سرمربی استقلال که در بیشتر بازی‌های تیمش با لباس مشکی حاضر می‌شود، در صورت استفاده فولاد از کیت سوم خود، می‌بایست با پیراهنی با رنگی بجز مشکی در کنار زمین حاضر شود.

موضوعی که به شکل عجیب و غیرقابل باوری به سوژه جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده بود و حرف و حدیث‌های مختلفی نیز در این زمینه شکل گرفته بود تا اینکه سرمربی آبی‌ها به این قائله پایان داد.

کاروان استقلال برای بازی امروز به استادیوم آزادی رسید و جواد نکونام نیز با پوشیدن پیراهن سفید جلوتر از سایرین راهی رختکن شد تا به بحث و جدل.های مطرح شده درخصوص اینکه کدام تیم از پیراهن مشکی استفاده کند، پایان دهد.

جواد نکونام

جواد نکونام


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbly5r

آخرین اخبار