تاریخ انتشار: 1395/11/05 19:59
کد خبر: 233718

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-گل گهر؛ یکی در صدر و دیگری در قعر

از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان در استادیوم شهید بهنام محمودی به مصاف هم می روند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-گل گهر؛ یکی در صدر و دیگری در قعر

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم رقابت ها و در دیداری خانگی مقابل تیم نساجی مازندران با یک گل مغلوب شد، این تیم در هفته بیستم با یک استراحت اجباری روبرو شد و در حالی که می بایست به مصاف تیم فجر سپاسی برود بدلیل حضور این تیم در مسابقات ارتش های جهان این بازی به تعویق افتاد تا شاگردان فرزاد حافظی فرصت بیشتری برای استراحت و مرور کارهای تاکتیکی داشته باشند اما تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیستم مسابقات در خانه پذیرای دیگر نماینده استان کرمان حاضر در این رقابت ها یعنی تیم مس کرمان بود که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

طلایی پوشان نفت در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، آبی پوشان گل گهر نیز با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نساجی مازندران در رده سوم جدول جای دارند.

تیم نفت در این دیدار کار سختی را مقابل تیم گل گهر در پیش خواهد داشت چرا که مهاجمان این تیم با به ثمر رساندن ۳۱ گل عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اند اما از این نکته هم نباید غافل شد که تیم میزبان با دریافت ۱۸ گل عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشته است و قطعا تیم سیرجانی برای عبور از سد دفاعی این تیم با چالشی اساسی مواجه خواهد شد.

نکته جالب توجه در خصوص این دو تیم این است که تیم نفت تا کنون در مصاف با تیم گل گهر موفق نشده است به پیروزی دست یابد، جالب تر اینکه در فصل ۹۳_۹۲ نیز تیم سیرجانی با پیروزی مقابل این تیم مانع صعود مسجد سلیمانی ها به مرحله پلی آف شده است، ناگفته نماند که تقابل حسین رسولی هافبک تیم نفت مسجد سلیمان با هم تیمی های سابقش در تیم گل گهر نیز می تواند از دیگر نکات جالب توجه این بازی باشد.

تیم نفت مسجد سلیمان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند در جدول رده بندی یکی دو پله صعود داشته باشد، تیم گل گهر نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند در شرایطی مشابه می تواند به رده دوم جدول صعود کند.

دیدار رفت دو تیم در نیم فصل نخست رقابت ها با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود، حال باید دید در نیم فصل دوم که بالطبع حساسیت مسابقات دو چندان است چه نتیجه در انتظار دو تیم خواهد بود.

قضاوت این دیدار بر عهده علی صباحی است و حمید آذرنیا، محسن بابایی و میثم حیدری وی را در این امر یاری خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr9yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد آوخ: لیگ یک امسال بسیار هیجانی است/ مقابل مس بدشانس بودیم
بازیکن گل گهر سیرجان مطرح کرد؛

دربی سرد و کسل کننده در هوای بهاری بوشهر
تحلیل؛ ایرانجوان 0-0 نفت م.سلیمان