تاریخ انتشار: 1395/11/03 15:24
بازیکن گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 234302

مهرداد آوخ: لیگ یک امسال بسیار هیجانی است/ مقابل مس بدشانس بودیم

مهرداد آوخ از فشرده بودن رقابت بالانشینان لیگ یکی برای لیگ برتری شدن خبر داد.
مهرداد آوخ: لیگ یک امسال بسیار هیجانی است/ مقابل مس بدشانس بودیم

مهرداد آوخ درباره دیدار با مس کرمان به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: دربی کرمان بازی خوبی بود می‌شود گفت تیم ما در این بازی خیلی بهتر کار کرد و بازی در اختیارمان بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم که متاسفانه با بدشانسی مواجه شد و هیچ یک از آنها گل نشد.

وی در ادامه افزود: باید مس را می‌بردیم و فاصله‌مان را با حریفان کمتر می‌کردیم ولی متاسفانه نشد؛ تساوی هم نتیجه بدی نیست، ما چیزی را از دست ندادیم و ١٤بازی مانده برای جبران باقی مانده است. امیدواریم با پیروزی در آن دیدارها بتوانیم صدرنشین شویم.

هافبک سیرجان دیدارهای لیگ دسته اول را سخت می‌داند اما می‌گویدکه سیرجان باید فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند: رقابت‌های امسال لیگ سخت‌تر شده، تیم‌ها در امتیازگیری به هم نزدیک هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون تمام فکرمان بازی با نفت مسجدسلیمان و٣امتیاز این دیدار است.

وی بازی با مسجدسلیمان را سخت توصیف می‌کند: مسجدسلیمان تیم خوبی است و بازی سختی پیش رو داریم اما ما باتمام قدرت مقابل آنها حاضر خواهیم شد و  هدفمان پیروزی و جبران نتایج تلف شده است. همانطور که گفتم بازی سختی خواهیم داشت اما ما فقط به فکر کسب ٣امتیاز این دیدار هستیم.

آوخ درباره اینکه تعداد گل‌هایش به هم تیمی‌اش اکبر صغیری نزدیک شده است و آیا فکر می کند می تواند از او پیشی بگیرد می‌گوید: اکبر صغیری بازیکن خوب و چارچوب‌شناسی است امیدوارم همین‌طور گلزنی کند و همین امر انگیزه‌ام را برای رسیدن به او بیشتر می‌کند. تمام سعی‌ام را  می‌کنم تا خود را به او برسانم و در سوی دیگر کمکی شوم برای گلزنی‌های بیشتر او و همراه با او خودم نیز گلزنی کنم.

او درباره اینکه چرا با وجود پیشنهادات بسیار ترجیح داد در سیرجان بماند گفت: کلا سیرجان را دوست دارم و گل‌گهر تیم خوبی است به غیر از آن رفقای زیادی اینجا دارم و دل کندن از دوستانم برام سخت است. البته باشگاه هم تمام سعی‌اش را برای تعهداتش بکار می‌برد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27benv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: همه تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهیم