تاریخ انتشار: 1395/06/06 18:36
کد خبر: 265090

واکنش مورینیو به قوانین جدید داوری در لیگ برتر: قوانین باید در روال ثابت و بدون استثنا اجرا شوند

ژوزه مورینیو خواهان اجرای سفت و سخت قوانین جدید داوری لیگ برتر از سوی داوران و عدم سهل انگاری در اجرای آن شده است.
واکنش مورینیو به قوانین جدید داوری در لیگ برتر: قوانین باید در روال ثابت و بدون استثنا اجرا شوند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / ژوزه مورینیو - سرمربی منچستریونایتد - عنوان کرده است که قوانین داوری جدید لیگ برتر باید به طور ثابت و بدون استثنا اجرا شوند، در غیر این صورت این قوانین مشکل ساز خواهند شد.

به گزارش سایت ESPN، قوانین جدید لیگ برتر حساسیت بسیار بیشتری روی شارژ بازیکن حریف در محوطه جریمه دارند، به طوری که در دیدار هفته گذشته منچسترسیتی در مقابل استوک سیتی، مایک دین - داور مسابقه - دو پنالتی را بر اساس این قوانین به سود هر یک از دو تیم اعلام کرد. در همین حال، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با هال سیتی در رابطه با این قوانین جدید گفت:

«مشکل من با قوانین جدید (داوری در لیگ برتر) این است که آیا آن ها همیشه در روال ثابتی اجرا خواهند شد؟ مشکل این جاست که خطای پنالتی به سود من سیتی اعلام شود و برای واتفورد اعلام نشود. اگر داوران بتوانند در این زمینه به ثبات برسند، ما پنالتی های بسیار زیادی را خواهیم داشت، اما پنالتی هایی که در روال ثابت گرفته خواهند شد. گرفتن بازیکن، کشیدن پیراهن او، نگاه نکردن به توپ و تنها نگاه کردن به بازیکن برای کشیدن او- این یک خطای پنالتی محسوب می شود، اما هر بار که این اتفاق می افتد، باید خطای پنالتی اعلام شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl8ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لجبازی علیرضا مرزبان در خونه به خونه/ استفاده از محمد غلامی به قیمت از دست دادن لیگ برتر
اختصاصی/