تاریخ انتشار: 1395/10/02 18:19
کد خبر: 241242

شرایط ما با سال گذشته خیلی متفاوت است/ به فکر گرفتن سه امتیاز از نفت هستیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیمش برای گرفتن سه امتیاز به مصاف نفت تهران می‌رود.
شرایط ما با سال گذشته خیلی متفاوت است/ به فکر گرفتن سه امتیاز از نفت هستیم

ایوب ذوالفقاری درخصوص پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدا را شکر با بازی خوب و منطقی از سوی بازیکنان‌مان توانستیم با حریف گچسارانی را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم.

وی گفت: نفت و گاز با استفاده از امتیاز میزبانی و بازیکنان جوانش بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حریف سرسختی بود ولی خوشبختانه با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان‌مان پیروز شدیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره حریف بعدی تیمش در جام حذفی اذعان داشت: ذوب آهن تیم قدری است و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته و با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، اما برای ما فرقی ندارد بازی کجا برگزار شود چون برای فینالیست شدن باید ذوب آهن را شکست دهیم.

وی با اشاره به دومین حضور متوالی تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یادآور شد: شرایط ما با سال گذشته خیلی متفاوت است، لذا امسال امیدواریم از مرحله نیمه نهایی عبور کرده و به هدف‌مان که قهرمانی است، برسیم.

سرپرست تراکتورسازان ابراز داشت: بعد از بازگشت از گچساران آماده دیدار با نفت تهران می‌شویم و فردا برای برگزاری این بازی راهی تهران خواهیم شد.

ذوالفقاری در پایان در مورد بازی پیش روی تیمش تأکید کرد: با اینکه چند بازیکن‌مان را مقابل نفت در اختیار نداریم اما فقط و فقط به فکر گرفتن سه امتیاز هستیم تا شکست مقابل سپاهان را جبران کرده و به صدر جدول برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkwly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چینی: منصوریان از من خواست تماشاگران را آرام کنم