تاریخ انتشار: 1395/09/05 18:57
کد خبر: 246990

تمام دقایق حساس نیمه اول

تیم فوتبال استقلال با درخشش مهاجم تیمش در نیمه اول بازی مقابل گسترش فولاد، پیروز راهی رختکن شد.
تمام دقایق حساس  نیمه اول

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،استقلال در این دیدار با ترکیب: سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی، مجید حسینی، هرائر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی راهی میدان شد.

برای تیم گسترش فولاد در این مسابقه؛ فناندو دخسوس، محسن حمیدی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی، لوسیانو پریرا و رضا خالقی فر به میدان آمدند.

دقیقه 11: استقلال در چند صحنه پی در پی دروزاه گسترش فولاد را تهدید کرد و در نهایت بختیار رحمانی می‌توانست از داخل محوطه جریمه گسترش دروازه این تیم را باز کند اما ضربه او به بدن مدافع حریف برخورد کرد و به مرکز میدان برگشت.

دقیقه 13: استقلال حملات خود را ادامه داد تا اینکه محسن کریمی پس از دریافت توپ از فرشید اسماعیلی مدافع گسترش را از پیش برداشت و با یک ضربه محکم از روی خط محوطه دروازه دخسوس را باز کرد. البته توپ در میانه راه به حسینی مدافع گسترشی‌ها برخورد کرد.

دقیقه 15: کار ترکیبی مهاجمان گسترش در پشت محوطه جریمه استقلال،  پری‌را را در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت ایده‌ال گلزنی کرد اما ضربه او به تیرک عمودی دروازه رحمتی برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 23: پاس بلند رحمانی در پشت مدافعان گسترش به کریمی رسید و او با ورود به داخل محوطه با ضربه‌ای محکم که در میانه راه با مدافع حریف برخورد کرد، برای بار دوم دروازه خسوس را باز کرد.

دقیقه 38: یعقوب کریمی در گوشه محوطه جریمه گسترش فولاد با یک ضربه دقیق و فنی دروازه گسترش فولاد را به طور جدی تهدید کرد و ضربه‌اش از کنار خط تیرک عمودی این تیم راهی اوت شد.

دقیقه 43: پریرا با ضربه‌ای دقیق از داخل محوطه جریمه استقلال برای تیمش گلزنی کرد تا شاگردان فراز کمالوند چندان ناامید به رختکن نروند.

دقیقه 45: پاس داریوش شجاعیان به مسعود ابراهیم‌زاده، موقعیت خوبی به این بازیکن داد تا گل دوم گسترش فولاد را به ثمر برساند، اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rknlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقابل استقلال از پیش باخته نیستیم/ متوجه منظور آذری از تفسیر کلمه «انصراف» نمی‌شوم