تاریخ انتشار: 1396/07/16 10:33
کد خبر: 179290

نفت طلاییه تیمی قدرتمند اما ناشناخته!

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تغییراتی که تیم نفت طلاییه داشته، تیمی ناشناخته به حساب می‌آید ولی ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم.
 نفت طلاییه تیمی قدرتمند اما ناشناخته!

حسین بغلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در مورد بازی تیمش با نفت طلاییه در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم نفت را تا حدی آنالیز کردیم ولی کار سختی مقابل این تیم داریم چون با توجه به تغییراتی که آنها داشته‌اند، همچنان تیمی ناشناخته هستند.

وی ادامه داد: البته نفت همواره مدعی است و جزو تیم‌های سخت لیگ برتر به حساب می‌آید. حتی در شرایط فعلی که مشکلات زیادی دارند باز هم از نظر من تیم قوی هستند.

مدافع تیم صنعت نفت به نتایج ضعیف دو هفته اخیر تیمش اشاره کرد و افزود: می‌خواهیم از بازی با نفت به ناکامی‌های اخیر پایان دهیم. با کسب سه امتیاز این بازی استارت دوباره‌ای برای ادامه روند خوبمان می‌زنیم. بدون شک باید برای شادی دل هواداران فوتبال در آبادان شرایط را تغییر داده و خود را به نیمه بالایی جدول برسانیم.

بغلانی به توانایی‌های تیم صنعت نفت اشاره کرد و گفت: تیم ما می‌تواند بار دیگر خود را به صدر جدول نزدیک کند. باید بیشتر تمرین کنیم تا در زدن ضربات آخر دقیق‌تر باشیم.

وی ادمه داد: در واقع در دو بازی اخیر برابر سپیدرود و فولاد حق ما باخت نبود. ما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کرده و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdxzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت نیمکت نشینی بیت سعید چه بود؟