تاریخ انتشار: 1396/09/01 20:22
اختصاصی|
کد خبر: 172618

هفت نحس یا هفت طلسم شده برای استقلال؟

شماره 7 که برای سرخابی ها زمانی شماره مقدسی بحساب می آمد اکنون بخاطر ناکامی بازیکنان شماره هفت پوش استقلال به نوعی به شماره نحس تبدیل شده است.
هفت نحس یا هفت طلسم شده برای استقلال؟

 7 در پرسپولیس بخاطر پوشیدن این شماره توسط اسطوره علی پروین برای سرخ ها همیشه مقدس است؛ هرچند چند سال پیش حمید علی عسگر نتوانست از قداست این شماره بخوبی محافظت کند اما 7 برای پرسپولیسی ها همیشه یادآور علی پروین بوده و خواهد بود هرچند بعدها هم بازیکنانی خوبی همچون حمید استیلی هم این شماره را برتن کردند.

در استقلال روزگار نه چندان گذشته فرهاد مجیدی با پیراهن 7 روزهای خوبی داشت و او با این شماره در استقلال ماندگار و محبوب شد. مدتی شماره 7 استقلال بخاطر همین مسئله بایگانی شد اما فصل پیش بختیار رحمانی که به بمب نقل و انتقالات معروف شده بود دست روی این شماره گذاشت و 7 استقلال به بختیار رسید؛ اما او آنقدر در استقلال عملکرد ضعیفی داشت که به نیم فصل نرسیده استقلال را با شماره هفتش به لقایش بخشید واین تیم را ترک کرد.

این فصل نیز شماره 7 نوبت به حسن بیت سعید رسید که با کلی سروصدا به این باشگاه پیوسته بود اما حالا فقط 12 هفته از لیگ گذشته و بیت سعید که نمایش ضعیفی در استقلال پشت سر گذاشته در آستانه اخراج از استقلال قرار دارد؛ مهاجمی که با یک میلیارد و سیصد میلیون به استقلال ملحق شده بود و از او به عنوان جانشینی برای کاوه رضایی یاد می شد حالا بدون حتی به ثمر رساندن یک گل درب خروجی به روی او باز شده تا برای دومین سال پیاپی شماره 7 پوش استقلالی ها زمستان را با این تیم نبیند.

حالا بعد از این ناکامی ها شاید دوباره 7 استقلال به بایگانی برود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdjrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید تازه استقلال و شروعی که نویدبخش است