تاریخ انتشار: 1395/06/24 13:20
اختصاصی/
کد خبر: 261539

اخبار کوتاه ازفوتبال گیلان

نیما میرزازاد دروازه بان جوان ملوان انزلی که همراه با تیم جوانان ایران به چین رفته بود، فردا به انزلی برمی گردد.
اخبار کوتاه ازفوتبال گیلان

به گزارش فرتاک ورزشی، اما مربیان ملوان قصد ندارند که جمعه میرزازاد را برای بازی با تیم گل گهر سیرجان ببرند. زیرا که او حدود دو هفته در تمرینات ملوان حضور نداشته است.

مهدوی مشکلی ندارد

رضا مهدوی هافبک باتجربه سپیدرود رشت دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای شرکت در مسابقه با تیم آلومینیوم اراک ندارد. او به این دلیل هفته قبل در برابر تیم پارس جنوبی جم به میدان نرفت که مربیان سپیدرود می خواستند از بازیکنان جوان تر و دونده تر استفاده کنند.

یونسی به آبی پوشان نمی رسد

علی یونسی مهاجم تیم داماش شرایط بهتری نسبت به روزهای گذشته دارد. ولی یونسی که فعلا باید فیزیوتراپی کند، هنوز قادر به حضور در تمرینات تیمی داماش نمیست و به دیدار روز یکشنبه هفته آینده مقابل تیم آبی پوشان تهران نمی رسد.

فومن شنبه بازی می کند

در حالی که داماش یکشنبه هفته آینده بازی دارد و روز شنبه به تهران می رود، تیم شهرداری فومن یک روز زودتر از داماش یعنی شنبه هفته آینده مسابقه می دهد. تیم شهرداری فومن جمعه برای برگزاری این دیدار عازم جویبار می شود.

شرکت رضوانشهر در لیگ گیلان

پس از آن که امتیاز تیم رهپویان رضوانشهر در رقابت های دسته دوم کشور به داماشی ها فروخته شد، تلاش هایی برای داشتن یک تیم در رضوانشهر صورت گرفت. حالا قرار است رضوانشهری ها در لیگ فوتبال گیلان فصل آینده یک تیم داشته باشند./روزنامه خزر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opwad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خبری بد برای هواداران ملوان بندرانزلی
اختصاصی/