تاریخ انتشار: 1395/06/24 22:18
حامد اکبری در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 261487

دلم برای گل زدن تنگ شده است/ هواداران از حمایت داماش پشیمان نمی شوند

داماش گیلان که روزی در لیگ برتر فوتبال حضور داشت، الان در لیگ دو مسابقات را دنبال می کند و در تکاپوی صعود به لیگ یک می باشد.
دلم برای گل زدن تنگ شده است/ هواداران از حمایت داماش پشیمان نمی شوند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، حامد اکبری بازیکن داماش گیلان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط داماش گفت بعد از شکستی که آوردیم مقداری بچه ها از لحاظ روحی مشکل پیدا کردند ولی شک نداشته باشید صد در صد بهتر می شویم و با تمام قدرت برای صعود به لیگ یک تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: بازی بعد در تهران و مقابل استقلال آبی خواهد بود و اگر به صلاحدید مربی در ترکیب اصلی قرار بگیرم، تمام تلاشم را خواهم کرد که گل بزنم و واقعا دلم برای گل زدن تنگ شده است.

اکبری در ادامه گفت: خدا رو شکر شرایط داماش خیلی خوبه و مسئولان این تیم برای بالا آمدن تیم همه کاری انجام میدهند و خوشبختانه بازیکنهای خیلی خوبی هم در تیم حضور دارند و حضور بزرگانی هم چون محمد مختاری و علی نظیف کار خیلی به تیم کمک می کند و حضور من هم برای وجود بزرگانی است که دراین تیم جمع شدهاند.

بازیکن داماش گیلان در ادامه در خصوص حضور هواداران و علاقه آنها به داماش گفت: هواداران داماش همیشه همراه ما بوده و با تمام وجود به تیم علاقه دارند و مدام پیگیر بازیها هستند و شک نداشته باشند که کاری نمیکنیم که از از حمایت خود پشیمان شوند و با صعود به لیگ یک شادی را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

اکبری در خصوص نحوه تمرینات گفت: خوشبختانه سرمربی تیم از لحاظ کار فنی در تمرینات انگیزه ایجا میکند و بیشتر تمریناتش از متد روسیه میباشد و به آمادگی بدنی اهمیت میدهد.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op6ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر داماش در گرمای بندر عباس/ محمد ربیعی به محمد اف درس فوتبال داد
اختصاصی/