تاریخ انتشار: 1397/08/27 21:30
میرزایی، سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز:
کد خبر: 121287

فقط داوران می توانند تیم ما را شکست دهند/ گل گهر اسیر تاکتیک شهرداری تبریز شده بود

تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی برابر تیم مدعی و متمول گل گهر سیرجان تن به تساوی خانگی داد که اشتباه داور مسابقه در اخراج بازیکن میزبان پیروزی را از چنگ شاگردان حیدر جعفری خارج کرد.
فقط داوران می توانند تیم ما را شکست دهند/ گل گهر اسیر تاکتیک شهرداری تبریز شده بود

 احد میرزایی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص تساوی تیمش برابر تیم گل گهر گفت: ما با اینکه برابر تیم رده دوم جدول بازی می کردیم اما در اغلب دقایق، صاحب توپ و میدان بودیم و توانستیم برتری خود را به حریف دیکته کنیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی در همان 10 دقیقه اول گل زدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما این توپ هایمان به گل نرفت. با این حال بازهم برتری از آن تیم ما بود و بسیار بهتر از حریف کار کردیم.

میرزایی با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود، عنوان کرد: همانطور که گفتم تیم ما بسیار بهتر از حریف کار کرد و گل گهر اسیر بازی خوب ما شده بود اما متاسفانه داور مسابقه کار را خراب کرد و با تصمیمات اشتباه خود، موجب از دست رفتن پیروزی ما شد.

وی افزود: در نیمه اول خطای واضح مدافع گل گهر به روی مهاجم ما صددرصد پنالتی بود که مجید محمدی داور مسابقه به راحتی از آن چشم پوشی کرد. در نیمه دوم و در حالیکه ما بخوبی بازی را اداره می کردیم، داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و دو دقیقه بعد از 10 نفره شدن ما، تیم حریف به گل رسید. علاوه بر این دو مورد، داوران در طول مسابقه تصمیماتی را علیه ما و به سود گل گهر اعلام کردند که همه این تصمیمات شک برانگیز بود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز با تمجید از بازی خوب بازیکنان این تیم برابر تیم مدعی گل گهر، گفت: تیم ما علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی، یکی از فنی ترین تیم های حاضر در مسابقات است و به جرات می گویم که هیچ تیمی نمی تواند حریف شهرداری تبریز شود اما با این حال اعتراف میکنم که تیم ما برابر داوران هیچ توانی برای مقابله ندارد و فقط داوران هستند که می توانند شکست تیم شهرداری تبریز را رقم بزنند.

وی یادآور شد: تاکنون در چند بازی اشتباهات داوری علیه تیم ما بوده و امتیازات زیادی را از این طریق از دست داده ایم اما با این حال ما به فوتبال پاک و بدون زد و بند اعتقاد داریم و بر خلاف بعضی از تیمها، می خواهیم نتایج را داخل زمین رقم بزنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obprv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری تبریز 1 - گل گهر 1؛ یک امتیاز سخت وینگو در تبریز

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و بادران تهران (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛