تاریخ انتشار: 1396/04/16 22:41
بیژن تفریحی: کی روش نگاه مثبتی به لیگ برتر ایران ندارد
کد خبر: 197860

کاوه یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران است/امیدوارم رضایی به آرزویش برسد

فوتبال کرمانشا سرشار از استعدادهای نابی است که در ایران در حال درخشیدن هستند، بازیکنانی هم چون کاوه رضایی، محمدنوری، بحتیار رحمانی، شهاب کرمی و...
کاوه یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران است/امیدوارم رضایی به آرزویش برسد

بیژن تفریحی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص فوتبال کرمانشاه گفت: متاسفانه علی رغم بهره مندی از پتانسیل های بسیار مثبتی که در استعددهای ورزشی به ویژه  فوتبالی در کرمانشاه وجود دارد، نتوانسته از آنها به خوبی استفاده نماید و حضور شیرین فراز در لیگ برتر برای یک سال تنها جرقه ای بود که در این استان زده شد و بعد از آن هم راهیان در لیگ یک و در نهایت دیگر فوتبال با استعداد این استان هنوز اندرخم یک کوچه است.

مربی اسبق تیم فوتبال آرش کرمانشاه که سابقه دستیاری مرحوم محمدرنجبر هم در کارنامه فوتبالی او دیده می شود، در ادامه در خصوص کاوه رضایی که یکی از بازیکنان شایسته کشور و استان کرمانشاه می باشد، گفت: کاوه یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران است و خوشبختانه مسیر پیشرفت خود را بخوبی طی می کند .

بیژن تفریحی در ادامه در خصوص تصمیم کاوه برای خروج از استقلال و لژیونر شدن گفت: در این که برای هر بازیکنی حضور در باشگاه بزرگی هم چون استقلال یک افتخار بزرگ است شکی وجود ندارد، اما کاوه چاره ای نداشت چون دوست دارددر تیم ملی بازی کند و علی رغم عملکرد مثبتی که در لیگ شانزده داشت، نتوانست کی روش را قانع کند تا از او دعوت کند و این برای بازیکنی که آزوی حضور در جام جهانی را دارد یک افسوس بزرگ است.

uiSv2oEzbWNW

این مربی کار کشته کرمانشاهی در ادامه سحنان خود افزود: به نظر من بهترین تصمیمی که می توانست کاوه بگیرد همین بود که برود و در باشگاه های اروپایی تا شاید بیشتر به چشمان کارلوس کی روش دیده شود چون او نگاه مثبت زیادی به لیگ برتر ایران ندارد.

بیژن تفریحی در پایان سخنان خود گفت: کاوه رضایی در این چند سال پیشترفت بسیار خوبی داشته وانتخاب هایش هم درست بوده و آینده روشن وخوبی پیش رو خواهد داشت و خوشبختانه تا حالا هم موفق بوده و امیدوارم به هدفش که همان حضور در تیم ملی و جام جهانی است دست یابد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldl6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره تیم کی‌روش، همبازی جدید په‌په/ تُرک‌ها برای سردار ایرانی ولخرجی می‌کنند!
مشتری دست به نقد برای گلزن تیم ملی فوتبال؛