تاریخ انتشار: 1395/10/05 11:10
کد خبر: 240612

نه علی اکبر طاهری استعفا کرد، نه علی پروین جلوی استعفا را گرفت

نه علی اکبر طاهری استعفا کرد، نه علی پروین جلوی استعفا را گرفت

جمعه شب وقتی علی اکبر طاهری در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره پرسپولیس حرف زد در انتهای حرف‌هایش چیزی گفت که منبع برخی شایعات تازه بود. مجری برنامه از طاهری درباره اهدافش پرسید و اینکه روزی گفته بود پرسپولیس باید به فینال جام باشگاه‌های جهان برسد اما طاهری در بخشی از پاسخش گفت: «اینکه امروز (جمعه) تماشاگران لبخند به لب رفتند، این برای من هدف است که به آن رسیدم. من به برانکو گفته‌ام باشم یا نباشم باید تیم همین گونه بازی کند. البته این از این جهت است که باید سیستم هیات مدیره مثل دوی امدادی باشد که هرکدام باید کار را انجام داده و به نفر بعدی خود واگذار کنند.»

اینکه طاهری گفته، باشم یا نباشم مصادف شد با انتشار شایعه استعفای دوباره طاهری. البته طاهری قبل از این هم چنین حرکتی کرده بود و به نظر می‌رسد هر گاه تحت فشار باشد با این کار قصد برداشتن فشار و نگاه‌ها از سوی خود را دارد. سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر بی تعصب خواندن دو بازیکن سرباز شده تیمش بعد از اتفاقات بازی سیاه جامگان و ارج و قربی که همه اعضای تیم از جمله برانکو برای نوراللهی قایل شدند و البته مصاحبه‌های متعدد پیشکسوتان باشگاه در حمایت از این دو نفر به شدت تحت فشار قرار گرفت و با این حرکت قصد برداشتن فشار از خود را داشت. به همین خاطر شنیده شد علی پروین در تماسی او را از استعفا منصرف کرده است. علی پروین هم در این باره گفته است: «وقتی که تیم و مدیریت باشگاه خوب کار می‌کند دلیلی برای استعفای طاهری وجود ندارد. همه چیز سر موقع انجام شده و وضعیت مالی تیم هم خوب بوده و به موقع به باشگاه پول رسیده است. طاهری هم چندین ماه است که زحمت می‌کشد و از نظر من مشکل خاصی وجود ندارد. ما با هم صحبت کردیم و من وقتی می‌بینم طاهری مشکلی نداشته دلیلی نمی‌بینم که او از پرسپولیس برود.»

با این حال روز گذشته پندار خمارلو هم استعفای طاهری را تکذیب کرد هم منع طاهری توسط پروین را. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ابتدا درباره خبر خداحافظی طاهری با بازیکنان تیمش در پایان دیدار روز جمعه مقابل سیاه جامگان گفت: «این خبر صحت ندارد. آقای طاهری که به رختکن نیامد و فقط بعد از بازی درهتل با بازیکنان دقایقی گفت وگو کرد و هیچ صحبتی درباره استعفا مطرح نشده بود و ما این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.»

وی درباره این موضوع که علی پروین تلفنی از طاهری خواسته استعفا ندهد گفت: «این موضوع هم صحت ندارد. البته آقای پروین تلفنی به دکتر طاهری تبریک گفت و آنها تقریبا هفته‌ای چند بار با هم به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌کنند و گفت وگوی دیروز هم فقط برای تبریک بود.»

خمارلو در پایان درباره حضور سروش رفیعی در اردوی پرسپولیسی‌ها گفت: «موضوع خاصی نبود و سروش اتفاقی با بازیکنان ما روبه‌رو شد و چون با آنها رفیق است دقایقی به خوش و بش با اعضای تیم مان پرداخت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laja6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب شبانه پرسپولیس را علی پروین خنثی کرد!