تاریخ انتشار: 1396/08/23 12:38
کد خبر: 173829

گرفتن جای نویر که روزگاری غیرممکن به نظر می‌رسید، ممکن شده!

تردیدی نیست که امسال سال مارک آندره‌تر اشتگن است و استانداردهایی که دروازه‌بان بارسلونا به وجود آورده، جایگاه مانوئل نویر به‌عنوان مرد شماره یک مدافع عنوان قهرمانی جهان در مسابقات روسیه را با خطر مواجه کرده است.
 گرفتن جای نویر که روزگاری غیرممکن به نظر می‌رسید، ممکن شده!

او در این فصل به اندازه گل‌های دیگران برای بارسلونا اهمیت داشته و تیم را در مسیر موفقیت قرار داده. به‌عنوان مثال بازی‌های او مقابل آلاوس، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو را به یاد بیاورید. این شروع عالی نه تنها تعریف و تمجید کارشناسان، هواداران و بازیکنان بارسلونا را در پی داشته بلکه حالا گرفتن جای نویر که روزگاری غیرممکن به نظر می‌رسید، ممکن شده.

دروازه‌بان بایرن‌مونیخ اواخر مرداد بعد از طی دوران مصدومیت به زمین برگشت اما بدشانسی آورد و چند هفته بعد دوباره مصدوم شد و به این ترتیب تا اواخر دی ماه نمی‌تواند بازی کند. تر اشتگن از این فرصت استفاده کرده و در هر مسابقه تیم ملی آلمان از جمله بازی جمعه شب برابر انگلیس به میدان رفته و این چیزی است که نه از چشم مربی آلمان و نه هواداران دور نمانده. همین که چنین بحثی آغاز شده که‌ تر اشتگن می‌تواند شماره یک باشد با توجه به بازی‌های فوق‌العاده‌ای که نویر در زمان آمادگی انجام می‌داد، به خودی خود برای‌ تر اشتگن یک امتیاز مثبت است و این نگاه حتی تا جام جهانی هم می‌تواند ادامه داشته باشد. به یوآخیم لوو بستگی دارد که با بازگشت نویر و تداوم درخشش‌ تر اشتگن چگونه از بین این دو نفر یکی را انتخاب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arg7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراشتگن: داورها هم انسان هستند
در مصاحبه با خبرنگاران