تاریخ انتشار: 1397/06/05 18:43
کد خبر: 132729

عبداللهی: خلا جباروف در استقلال پر می‌شود

مدیر فنی استقلال گفت: شک نکنید خلأ جپاروف و تیام به زودی پر می‌شود.
عبداللهی: خلا جباروف در استقلال پر می‌شود

استقلال امشب با السد قطر بازی دارد؛ مسابقه‌ای با تیمی پرستاره که ژاوی و گابی را در اختیار دارد، ولی نصرالله عبداللهی تأکید می‌کند شرایط جوی حاکم بر استادیوم آزادی می‌تواند برگ برنده نماینده کشورمان تلقی شود. مدیر فنی استقلال به شفر و شاگردانش حسابی امیدوار است.

*استارت دوباره لیگ قهرمانان و این بار تقابل استقلال با السد قطر. این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی سختی است. به هر حال تیمی که تا این مرحله بالا آمده، قطعاً حریف ضعیفی نیست. السدی‌ها در تابستان خود را تقویت کردند و گابی را همراه چند مهره خوب دیگر خریدند، اما استقلال هم شرایط خوبی دارد. ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و این یعنی مجال برای حضور ۷۰، ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه؛ مزیتی که السدی‌ها حتی در خانه هم ندارند. روزبه چشمی نیز به بازی می‌رسد و اگر کادر فنی صلاح بداند، می‌تواند از وجودش استفاده کند.

*در مورد ورزشگاه آزادی دو دیدگاه وجود دارد؛ عده‌ای می‌گویند السدی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما برخی هم معتقدند بازیکنان باتجربه حریف به مراتب حرفه‌ای‌تر از آن هستند که جوزده شوند.

شک نکنید که جو ورزشگاه روی هر دو تیم تأثیر می‌گذارد، اما اثرش متفاوت است. بازیکنان ما از فضایی که مردم روی سکو‌ها ایجاد می‌کنند، حسابی سود می‌برند و انگیزه‌شان چند برابر می‌شود، ولی در نقطه مقابل، السدی‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند و تمرکزشان به هم می‌خورد. امیدوارم السد در دام تماشاگران استقلال گرفتار شود.

*استقلال همچنان مشکل گلزنی دارد. این قضیه چطور حل می‌شود؟

ببینید، ما چند بازیکن جدید خریده‌ایم که طول می‌کشد تا با سایر نفرات هماهنگ شوند. امیدواریم از این بازی طلسم آن‌ها هم بشکند و پای‌شان به گل باز شود، چون مسابقه بسیار حساسی داریم و گلزنی در آن بسیار مهم است.

*از الحاجی گرو و نیومایر راضی هستید؟

هر دو نفری که اسم بردید، وقت می‌خواهند تا آماده شوند و به مرز هماهنگی مطلوب برسند. الحاجی گرو در همان روز‌های آغازین حضورش مصدوم شد و همین مسئله مجدداً چند روز او را عقب انداخت.

*به نظر شما حداقل تا یک ماه آینده شرایط به گونه‌ای فراهم می‌شود که خلأ جپاروف و تیام دیگر احساس نشود؟

شک نداشته باشید که خلأ جدایی این دو نفر در آینده‌ای نزدیک پر می‌شود. شفر مربی کاربلدی است و می‌داند چطور از شاگردانش کار بکشد. او به خوبی واقف است که چه زمانی و چه موقعی باید بهترین نمایش ممکن را از بازیکنان خود بگیرد.

*اگر از سد السد عبور کنید، دل‌تان می‌خواهد در نیمه‌نهایی کدام تیم حریف‌تان شود؟

قطعاً دلم می‌خواهد پرسپولیس صعود کند. ملاقات ما و حریف سنتی در نیمه‌نهایی خیلی جذاب است. با پرسپولیس رقیب هستیم، اما در مسابقات آسیایی دوست داریم آن‌ها هم حسابی بالا بیایند. نیمه‌نهایی ایرانی یعنی قطعی شدن حضور یک تیم از کشورمان در فینال.

*مهدی قائدی دوباره برمی‌گردد. می‌توانیم امیدوار باشیم که دیگر اشتباهات سال گذشته را تکرار نمی‌کند؟

امیدوارم این‌طوری شود. ان‌شاءا... مهدی تمام حواسش را به تمرین و تیم می‌دهد و دیگر اتفاقات سال گذشته برایش تکرار نمی‌شود. قائدی باید دوباره به فضای استقلال بازگشته و کاملاً بی‌حاشیه کارش را دنبال کند.

*سهراب بوقی فوت کرد. چهره‌ای که از دوران جوانی شما روی سکو‌ها مشوق استقلال بود، ولی در روز تدفین کسی از طرف این باشگاه به مراسمش نرفته بود!

خدا رحمتش کند. برای استقلال خیلی زحمت کشید. آدم زحمتکشی بود. در مورد مراسمش هم من خودم آن روز تهران نبودم، ولی قرار بود کانون مشوقان باشگاه خودشان پیگیر باشند و برایش مراسم بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alo8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناس داوری دیدار استقلال تهران - فولاد خوزستان

عبداللهی: فضای منفی در حال دور شدن است
به جز بازیکنان هیچ‌کس در استقلال پول نگرفته