تاریخ انتشار: 1395/10/09 01:10
کد خبر: 239629

محرومیت نفت مبعلی را از استقلال گرفت

بدهی‌های سنگین نفت و عمل نکردن این باشگاه به تعهدات مالی فصل گذشته، باعث شد کمیته انضباطی این باشگاه را از نقل و انتقالات محروم کند.
محرومیت نفت مبعلی را از استقلال گرفت

سعید فتاحی گفته نفتی‌ها نیم فصل، اجازه هیچ نقل و انتقالی نخواهند داشت و نمی‌توانند بازیکن جدیدی جذب کنند: «نه تنها نفت تهران بلکه تمام باشگاه های بدهکار نمی‌توانند فعالیتی در فصل نقل و انتقالات انجام بدهند مگر اینکه بخشی از بدهی گذشته خود را تسویه کنند.»

با توجه به شرایط مالی نفت و مشکلات آن‌ها، بعید است این باشگاه بتواند در روزهای آینده هزینه سنگینی برای پرداخت بدهی‌های فصل پیش انجام دهد. در صورتی که محرومیت آن‌ها پا بر جا بماند، پرونده خرید دروازه‌بان جدید هم بسته می‌شود و دایی با همین دروازه‌بان‌های فعلی فصل را ادامه دهد.

محرومیت نفت، برای استقلال هم دردسر درست می‌کند. استقلالی‌ها قصد خرید مبعلی را داشتند و رحمتی هم می‌توانست در صورت ترک استقلال، به تیم دایی برود. جابجایی‌های که زیاد دور از ذهن به نظر نمی‌رسید اما با محرومیت نفت، پرونده این نقل و انتقالات هم بسته می‌شود. علاوه بر اینکه مبعلی باید تا پایان فصل در نفت بماند، رحمتی هم شرایط رفتن به تیم دایی را نخواهد داشت و شاید همین موضوع و محدود شدن گزینه‌هایش، احتمال ماندن او در استقلال را بیشتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akp6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای پیوستن مبعلی به استقلال هیچ مانعی وجود ندارد!

شهریاری: نصف استقلال و پرسپولیس نفتی هستند
نه‌ تنها مبعلی بلکه هیچ بازیکنی از نفت جدا نمی‌شود