تاریخ انتشار: 1396/06/08 13:41
کد خبر: 185905

علیرضا منصوریان را استعفا می دهند؟

دو بازی، تنها شانس علیرضا منصوریان برای حضور دوباره روی نیمکت تیم استقلال است. دو بازی که سرنوشت کادرفنی فعلی را مشخص می‌کند و می‌تواند تا سال‌ها بین منصوریان و حضور دوباره در استقلال فاصله بیندازد.
علیرضا منصوریان را استعفا می دهند؟

البته اسمش دو بازی است اما در واقع این یک فرصت بازی به بازی است. شاید ناکامی در همان بازی اول مقابل صدرنشین تازه‌وارد لیگ یعنی پارس‌جم او را به بازی دوم هم نرساند اما شیوه خداحافظی منصوریان از استقلال یکی از دغدغه‌هایی است که بر اساس شنیده‌ها در نشست هیات‌مدیره استقلال روی آن بحث شده بود. استفاده از عناوینی نظیر برکناری یا اخراج شایسته بازیکنی که سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و کاپیتان استقلال بوده نیست و به همین دلیل اعضای هیات‌مدیره از حالا در صدد پیدا کردن راهی برای متقاعد کردن منصوریان به استعفای داوطلبانه در صورت عدم کسب نتیجه هستند.

در نشست هیات‌مدیره، یکی از اعضای حاضر که ارتباط دوستانه‌ای هم با منصوریان ندارد، به این موضوع اشاره کرده و پیشنهاد داده بود تا افتخاری در این خصوص با منصوریان صحبت کند. به همین دلیل قرار است در صورتی که استقلال در بازی‌های آینده نتواند انتظار هیات‌مدیره را برآورده کند، بعد از هماهنگی افتخاری و منصوریان، سرمربی تیم در نامه‌ای خطاب به هواداران از ادامه همکاری انصراف دهد. حتی افتخاری دوروز یش روایتی متفاوت از احتمال کناره‌گیری منصوریان را به رسانه‌ها اعلام کرد که نشان می‌دهد مراحل آماده‌سازی برای این موضوع با همین شیوه ادامه دارد: «خطر رفتن منصوریان بستگی به عملکردش دارد. وقتی نتیجه نگیرد، خودش هم فکر نمی‌کنم در این فضا و شرایط  کار کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag87y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راهکار مرموزانه آقای شوالیه برای بازگشت به استقلال