تاریخ انتشار: 1396/08/22 15:00
تقابل پرحاشیه‌ها با ببرهای وطنی؛
کد خبر: 173950

پیش بازی نساجی-صبای قم؛ باد صبا نساجی را به صدر نزدیک می‌کند!

تیم فوتبال نساجی مازندران در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته یک، سه شنبه 23 آبان 1396 در ورزشگاه شهید وطنی و مقابل دیدگان هزاران هوادار قائمشهری با صبای قم دیدار خواهد کرد.
پیش بازی نساجی-صبای قم؛ باد صبا نساجی را به صدر نزدیک می‌کند!

 صبای قم که این روزها دست خوش حواشی زیادی بوده است در حال حاضر به عنوان یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در لیگ دسته یک نام برده می شود. قمی ها از 12 دیدار گذشته خود تنها 9 امتیاز کسب کرده اند تا در جدول مسابقات در جایگاه 16 قرار گیرند. 

تیم فوتبال نساجی اما برخلاف حریف این هفته خود، در فکر قهرمانی و صعود به لیگ برتر قرار دارد.  ببرهای مازنی که امسال یکدل و یک صداتر از همیشه پا به این مسابقات نهادند با کسب 23 امتیاز از 12 بازی قبلی خود در رتبه سوم جدول قرار دارند.

شاگردان پاشازاده که این روزها با عملکرد پر فراز و نشیب توانسته اند خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کنند، در دیدار قبلی خود مقابل بادران بار دیگر دچار شکست شدند تا علاوه بر افزایش فاصله امتیازی با صدر، رتبه دومی خود را پس از هفته ها تعقیب نفت مسجد سلیمان از دست بدهند. 

وضعیت نساجی در پنج هفته انتهایی نیم فصل اول به مراتب پر التهاب تر از سالهای قبل دنبال میشود،  چراکه همه امکانات مورد نیاز کادر فنی و بازیکنان برای تیم فراهم شده است و دیگر همچون سالهای قبل کم و کاستی در تیم احساس نمی‌شود. هواداران نساجی نیز با علم به همین موضوع توقعی جز پیروزی در این فصل ندارند. همین مسائل کار پاشازاده را در ادامه راه سخت خواهد کرد چرا که از 5 بازی باقی مانده 4 بازی با تیم های انتها و میانه جدول است. 

بازیکنان تیم صبای قم با توجه به وضعیتی که در جدول دارند، سعی می‌کنند با اثبات توانایی های خود در مقابل تیم هایی بزرگ نظیر نساجی، به تیم هایی به مراتب بهتر از تیم خود بپیوندند. پس نساجی نباید تیم هایی این چنینی را دست کم گرفت. چراکه شکست مقابل این تیم ها یعنی تقدیم فرصت به سایر رقبا برای پیشی گرفتن. 

ترکیب احتمالی دو تیم؛

نساجی: مجتبی روشنگر - مهرداد عبدی - مرتضی غلامعلی تبار - مجتبی بیژن - مجتبی ممشلی - علی اکبر فرهنگ - محمود شفیعی - امیرمحمد عبادزاده - محمد اوسانی - احسان پیرهادی - حسین مددی

صبای قم: حسین نائیجی - ابراهیم لطفی - حسن کریمی - علی امیری - آرش اسماعیلی - مسعود ابرقویی - محمد رحمتی - سعید حلافی - میلاد کرمانی مقام - کیوان وحدانی - جهانگیر عسگری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xpre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک نساجی مازندران به صبای قم پیوست
ششمین خرید امروز صبا؛

پیروزی بادران مقابل نساجی؛ ربیعی از بحران گریخت!
حساس‌ترین بازی هفته به سود یاران ربیعی؛