تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:43
کد خبر: 230398

آچار فرانسه پرسپولیس در دربی به جای کمال بازی میکند

آچار فرانسه پرسپولیس در دربی به جای کمال بازی میکند

سه امتیاز بازی با تراکتورسازی به همان اندازه که مهم و دلچسب بود، برانکو را به دردسر انداخت. پروفسور کروات همانطور که پیش‌تر گفته بود، این بازی را فدای شهرآورد نکرد و همه دواخطاره‌هایش را به زمین فرستاد. این تصمیم اما هزینه سنگینی برای پرسپولیس داشت چرا که کمال کامیابی‌نیا در دقایق آخر به خاطر یک خطای بی‌مورد و درگیری با فرزاد حاتمی از زمین اخراج شد و مثل فصل پیش، شانس بازی مقابل استقلال را از دست داد.
با محرومیت او، پرسپولیسی‌ها خیلی زود با شهاب کرمی قرارداد بستند اما بعد از تنها چند روز تمرین، حضور ثابت او در ترکیب ثابت پرسپولیس آن هم در چنین بازی حساسی دور از ذهن به نظر می‌رسد. از طرفی این روزها نام فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان را زیاد می‌شنویم که گفته‌اند یکی از آنها قرار است در شهرآورد جای کمال بازی کند.
برانکو اما حسین ماهینی را ترجیح می‌دهد. بازیکنی که در پست‌های مختلفی برای پرسپولیس بازی کرده و شاید در بازی بزرگ پایتخت، بازی در یک پست تازه را هم تجربه کند که در صورت انتقال ماهینی به پست هافبک دفاعی، احتمالا احمدزاده باز هم مدافع چپ خواهد بود. ماهینی از احمدزاده و مسلمان توانایی دفاعی بیشتری دارد، در بازیخوانی موفق است و خوب ضربه سر می‌زند و این شاید همان دلایل برانکو برای انتخاب او باشد. ماهینی که فصل را به‌عنوان مدافع راست آغاز کرد، در پست مدافع میانی و دفاع چپ هم برای پرسپولیس بازی کرده و هافبک دفاعی، می‌تواند چهارمین پست او در این فصل باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bmre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو تصمیم قطعی گرفت: جانشین کامیابی نیا برای دربی مشخص شد