تاریخ انتشار: 1403/05/27 12:40
کد خبر: 1282347

خداحافظی اینستاگرامی دروازه‌بانان/ شمسایی راه کی‌روش را می‌رود؟

اتفاق و تصمیمی عجیب توسط دروازه‌بان تیم ملی فوتسال روز گذشته و در ادامه حواشی دیدار مس سونگون و گیتی‌پسند همه را شوکه کرد که با واکنش نامحسوس وحید شمسایی سرمربی تیم ملی هم همراه شد.
خداحافظی اینستاگرامی دروازه‌بانان/ شمسایی راه کی‌روش را می‌رود؟

به گزارش خبرنگار فرتاک از اصفهان؛ شب گذشته و پس از دیدار جنجالی و البته جذاب الکلاسیکوی فوتسال ایران و در ادامه حواشی این مسابقه، باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال و بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود از حضور در تیم ملی انصراف داد، هرچند این دروازه‌بان ساعتی بعد استوری خود را حذف و پست قبلی خود با لباس و کاپ قهرمانی تیم ملی در آسیا را بازنشر کرد که شاید نشانه پشیمانی وی از تصمیم خود باشد، اما ساعات پایانی شب گذشته لیست تیم ملی فوتسال برای اردوی پیش از جام جهانی رسانه‌ای شد که در آن خبری از نام باقر محمدی نبود.

مشابه چنین اتفاقی را پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در تیم کی‌روش دیده بودیم که مهدی رحمتی دروازه‌بان اول آن سال‌های تیم ملی در آستانه دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی از حضور در اردو و مسابقات ملی انصراف داد.

پس از این اتفاق کی‌روش با شجاعت تمام بر روی نام او به طور کلی خط کشید و وساطت برخی بزرگان و عذرخواهی تلویحی رحمتی هم برای بازگشت وی بی‌ثمر بود. در آن برهه تیم ملی با درخشش رحمان احمدی به ویژه مقابل کره جنوبی توانست جواز حضور در مرحله نهایی جام‌جهانی را کسب کند و علیرضا حقیقی در این مسابقات سنگربان ایران بود.

 باقر محمدی

اکنون پس از سالیان این اتفاق در تیم ملی فوتسال رقم خورده و باید دید وحید شمسایی که با وجود نشانه‌های پشیمانی محمدی از تصمیمش، برای اردوی پیش از شروع جام جهانی او را دعوت نکرده، آیا اگر این دروازه‌بان قصد بازگشت به تیم ملی را داشته باشد، مانند کارلوس کی‌روش بر تصمیم خود ثابت‌قدم خواهد ماند یا در دور نهایی جام جهانی شاهد حضور دروازه‌بان گیتی‌پسند در لباس تیم ملی خواهیم بود یا خیر؟

به قلم مهدی صالحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7yjb

آخرین اخبار