تاریخ انتشار: 1403/05/28 08:49
کد خبر: 1282395

کفالت گرفت؛ ستاره پرسپولیس در آستانه برگشت

اینطور که به نظر می‌رسد میلاد سرلک به زودی می‌تواند دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد.
کفالت گرفت؛ ستاره پرسپولیس در آستانه برگشت

سرلک که برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد و تهدیدهای سعید دقیقی سرمربی سابق ملوان و مدیران این باشگاه درباره فرستادن این بازیکن به پادگان هم به جایی نرسید.

آنطور که مدیران ملوان گفته بودند، این بازیکن مدعی شده بود به خاطر کمردرد امکان حضور در تمرینات را ندارد و گویا دنبال گرفتن معافیت پزشکی بوده است.

در شرایطی که همین موضوع، یک ابهام بزرگ بود( اینکه چطور یک بازیکن می‌تواند در یک تیم به خاطر معافیت پزشکی بازی نکند اما برای تیم دیگر می‌تواند بازی کند)، سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان، چند روز قبل به خبرنگار فوتبالی گفت که مشکل سربازی این بازیکن حل شده است.

طبق اطلاعات فوتبالی، میلاد سرلک توانسته معافیت بگیرد و به محض آنکه کارهای اداری این موضوع طی شود، او مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نخواهد داشت.

گویا بر خلاف اخبار منتشرشده درباره اینکه او به دنبال گرفتن معافیت پزشکی بوده، این بازیکن به خاطر شرایط پدرش توانسته معافیت کفالت بگیرد و از چند روز قبل، معافیت او اوکی شده بود و حالا سرلک منتظر نامه رسمی معافیتش است تا بتواند دوباره به پرسپولیس برگردد.

پرسپولیس در پست میلاد سرلک، مسعود ریگی و محمد خدابنده‌لو را در اختیار دارد و باید دید خوان کارلوس گاریدو چه نظری درباره بازگشت سرلک به تیمش خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7y5b

آخرین اخبار