تاریخ انتشار: 1403/05/26 07:39
کد خبر: 1282023

آیا باخت شمس آذر قطعی است؟

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال در پنجره نقل و انتقالات بهترین خرید را داشته است در حالی که این موضوع در خصوص شمس آذر صدق نمی‌کند.
آیا باخت شمس آذر قطعی است؟

به گزارش فرتاک ورزشی

میر احسان میرزاده در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران و وضعیت تیم شمس آذر به عنوان نماینده قزوین در لیگ اظهار کرد: به نظر می‌رسد تیم شمس آذر در زمان نقد و انتقالات وضعیت خوبی را پشت سر نگذاشته است و تعداد افرادی که جدا و یا جذب شده‌اند وضعیت این تیم را در حالت مبهمی قرار داده است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در حال حاضر تیم شمس آذر تعداد قابل توجهی از بازیکنان تأثیرگذار خود و در واقع شاکله تیم را فروخته، به همین علت نگرانی‌ها در خصوص بازی اول تیم که در خانه و در مقابل تیم استقلال تهران است در سطح بالایی قرار دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه در این پنجره نقل و انتقالات عملکرد شمس آذر خوب نبوده است، در حال حاضر هم سرمربی باید کمبودهای تیم را بررسی و با توجه به آن خرید بازیکن انجام شود، هم اکنون بازیکن‌های با کیفیت لیگ تیم انتخاب کرده‌اند و آنها که خواهان کمتری دارند هنوز تیم ندارند، در بهترین شرایط تیم شمس آذر می‌تواند از بین بازیکنان خوب لیگ دسته یک بازیکن خریداری نماید.

میرزاده خاطرنشان آیا باخت شمس‌آذر مقابل استقلال‌ مسجل است؟ خاطرنشان کرد: شمس آذر در حالی باید به مصاف استقلال برود که این تیم مدعی قهرمانی است و باید گفت موفق‌ترین تیم در پنجره نقل و انتقالات این فصل استقلال تهران بوده است و حتی در خرید بازیکنان خارجی نیز عملکرد خوبی داشته است.

این کارشناس فوتبال در پایان با اشاره به وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان گفت: در حال حاضر با توجه به تلاش‌های هیئت فوتبال و همه مسئولین استان قزوین یکی از بهترین زمین‌های فوتبال کشور را در اختیار دارد، کیفیت خوب چمن همراه با نور استاندارد و استقرار سیستم VAR این زمین را به یکی از با کیفیت‌ترین‌ها تبدیل کرده است و برخی تیم‌ها از جمله استقلال تهران برای برگزاری بعضی از بازی‌های خود در این زمینه رایزنی کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7wwa

آخرین اخبار