تاریخ انتشار: 1403/05/26 19:12
کد خبر: 1282246

اخباری: VAR بود اتفاقات دیگری می‌افتاد

سرمربی تیم فوتبال چادرملو می‌گوید شاید اگر بازی تیمش مقابل سپاهان با کمک داور ویدیویی برگزار می‌شد، اتفاقات بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
اخباری: VAR بود اتفاقات دیگری می‌افتاد

به گزارش فرتاک ورزشی

سعید اخباری در نشست خبری بعد از بازی چادرملو مقابل سپاهان، اظهار داشت: فکر می‌کنم برای آغاز بازی‌ها و با توجه به اینکه خیلی از بازیکنان به تازگی به ما اضافه شدند و در شرایط تمرینی تیم ما قرار نداشتند، شروع خیلی خوبی داشتیم. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و تحت تسلط ما  بود. ما در نیمه اول موقعیتی به سپاهان ندادیم و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم.

وی افزود: شروع نیمه دوم با پنالتی همراه شد که خودتان مشاهده کردید به چه شکل بود. من تلاش می‌کنم ویدیوی پنالتی و خطاهایی به این شکل را بیشتر مشاهده کنم. از این فیلم‌ها یاد بگیرم و به بازیکنانم یاد بدهم. فکر می‌کنم اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت، اتفاقات دیگری می‌افتاد، اما ظاهراً تصمیم بر این است که کمک داور ویدیویی برای بعضی بازی‌های خاص باشد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با اشاره به تصمیم امیر عرب‌براقی داور مسابقه این تیم برابر سپاهان تصریح کرد: مشابه همین صحنه را سال گذشته آقای امیر عرب‌براقی (اشاره به داور بازی امروز سپاهان - چادرملو) پنالتی اعلام نکرد. دوباره سعی می‌کنم ویدیوی صحنه پنالتی را مشاهده کنم و شاید اشتباهی صورت گرفته باشد.

اخباری از کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان هم انتقاد کرد و گفت: بعد از گل سپاهان به بازی برگشتیم، اما متأسفانه شرایط زمین اجازه نمی‌داد که پاسکاری کنیم و پاس کوتاه داشته باشیم، بنابراین به توپ‌های بلند رو آوردیم.

وی در مورد پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل شاگردانش، تأکید کرد: نتیجه 3 بر یک به هیچ وجه نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه نبود. در هفته بعد باید یاد بگیریم اشتباهاتی را که داشتیم، اصلاح کنیم و خطاهایی که در فوتبال هست را بیشتر یاد بگیریم. چیزی که الان می‌بینم باید بیشتر یاد بگیریم و اینکه خطاها چه شکلی و برخوردها چطوری است. نمی‌شود در نشست خبری هم هر چیزی را گفت. امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا نبود کمک داور ویدیویی روی فوتبال ایران تأثیرگذار است؟»، اظهار داشت: ما با نبود خیلی چیزها کنار آمدیم و الان هم با هر اتفاقی که افتاده کنار می‌آییم. فکر می‌کنم از هر چیزی مهمتر نگاه عادلانه به تیم‌هاست. همه تیم‌‍‌ها چه خصوصی و چه صنعتی و دولتی هزینه می‌کنند.

وی افزود: عدالت لازمه برگزاری چنین مسابقاتی است. اگر مالک بخش خصوصی باشد و مشاهده کند که رقابت عادلانه نیست از تیمداری دلسرد می‌شود. اگر هم مالک شرکت صنعتی هم باشد ممکن است بعضی‌ از این شرکت‌ها از تیمداری اصلاً  فاصله بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6yje

آخرین اخبار