تاریخ انتشار: 1403/05/16 20:33
کد خبر: 1281446

را سپاهان بدون مغانلو به آسیا نرسید؟ (عکس)

مهاجمان سپاهان در این دیدار نتوانستند جای خالی مغانلو را پر کنند و با شکست سنگین از صعود به مرحله بعدی بازماندند. این نتیجه نشان داد که مغانلو چه نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر سپاهان داشته است.
را سپاهان بدون مغانلو به آسیا نرسید؟ (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی

"سپاهان با گل زیبای محمدمهدی محبی از پشت محوطه جریمه، امیدوار به صعود به مرحله بعد بود. اما در نهایت، با نتیجه سنگین 4-1 مقابل شباب الاهلی شکست خورد. مهاجمان سپاهان نتوانستند جای خالی شهریار مغانلو، آقای گل فصل گذشته، را پر کنند و این شکست نشان داد که چقدر به گل‌های او وابسته بودند."

"شهریار مغانلو، آقای گل لیگ برتر و ستاره خط حمله سپاهان، در آستانه بازی حساس مقابل شباب الاهلی، با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از این تیم جدا شد و راهی اتحاد کلباء امارات شد. این جدایی در حالی اتفاق افتاد که سپاهان به گل‌های او برای صعود به مراحل بالاتر نیاز داشت."

"مهاجمان سپاهان از جمله رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری در بازی مقابل شباب الاهلی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. عملکرد ضعیف خط حمله سپاهان باعث شد تا این تیم با نتیجه سنگین 4-1 شکست بخورد و از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند."

شهریار مغانلو

"شهریار مغانلو با جدایی از سپاهان، فصل جدید را با انگیزه بالایی در اتحاد کلباء آغاز کرده است. او که به دنبال اثبات توانایی‌های خود در لیگ امارات است، امیدوار است با درخشش در این تیم، انتقام شکست سپاهان مقابل شباب الاهلی را بگیرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6rwb

آخرین اخبار