تاریخ انتشار: 1403/04/25 14:30
کد خبر: 1279946

تغییرات احتمالی در استقلال با ورود رضاییان؛ سرنوشت تیکدری چه می‌شود؟

عقد قرارداد استقلال با رامین رضاییان، می‌تواند یکی از خریدهای احتمالی این تیم را منتفی کند.
تغییرات احتمالی در استقلال با ورود رضاییان؛ سرنوشت تیکدری چه می‌شود؟

 با حضور رامین رضاییان در استقلال وضعیت چند بازیکن این تیم احتمالا دستخوش تغییراتی خواهد شد. 

یکی از این بازیکنان صالح حردانی است که در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت. گفته می‌شود که مذاکرات باشگاه استقلال با حردانی وارد فاز جدیدی شده و آنها در تماسی گفته‌اند که در صورت حضور رضاییان در پست وینگر به او نیاز خواهند داشت. 

صالح حردانی هم در آخرین اظهارنظرش در مورد ماندن و یا رفتن اعلام کرده که همه چیز را به بعد از تاسوعا و عاشورا موکول کرده است. به این ترتیب استقلالی‌ها حداقل تا چهارشنبه باید منتظر تعیین وضعیت مدافع خود بمانند.

با این حال اگر حردانی در استقلال نماند یکی از گزینه‌های نکونام، مهدی تیکدری بود. تیکدری که فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان بازی می‌کرد یکی از اولین گزینه‌های نکونام بود که البته به نظر می‌رسد حضورش کنسل شده است.

در شرایطی که این بازیکن با استقلال مذاکره کرده و قرار بود تکلیف حضور این بازیکن در تیم نکونام، هفته گذشته مشخص شود، اما گزینه جذاب‌تری به نام رامین رضاییان وضعیت تیکدری را با اما و اگرهای زیادی مواجه کرده است و حتی خبر از کنسل شدن این انتقال شنیده می‌شود. 

با این حال اگر حردانی در استقلال نماند و نکونام هم نتواند گزینه دیگری را پیدا کند شاید باز هم نام تیکدری در حوالی تهران شنیده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6boj

آخرین اخبار