تاریخ انتشار: 1403/04/29 16:08
کد خبر: 1280214

بیرانوند: امکانات تراکتور در سطح باشگاهی ایران بی‌نظیر است/ من با دروغ و تهمت توجه نمی کنم!

به شایعات و تهمت‌ها توجهی نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی بازی‌های پیش رو و موفقیت تیم تراکتور و تیم ملی ایران است.
بیرانوند: امکانات تراکتور در سطح باشگاهی ایران بی‌نظیر است/ من با دروغ و تهمت توجه نمی کنم!

به گزارش فرتاک ورزشی

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران، که به تازگی به تیم تراکتور پیوسته است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به تمجید از هواداران پرشور تراکتور، امکانات فوق‌العاده این باشگاه و همچنین شایعات اخیر درباره خود پرداخت.

بیرانوند در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به استقبال گرم هواداران تراکتور از وی گفت: "در این چند روز که به تبریز آمدیم، مشغول تمرینات و کارهای رونمایی بودیم و فرصتی برای گشت و گذار در شهر نداشتیم. اما از همان لحظه ورود، شاهد استقبال گرم و پرشور هواداران تراکتور بودیم که واقعاً ما را شرمنده خودشان کردند. در فضای مجازی نیز هواداران این تیم محبت زیادی به من ابراز داشتند و من بی‌صبرانه منتظرم تا آنها را در استادیوم ببینم و برایشان بازی کنم."

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در ادامه به تمجید از امکانات باشگاه تراکتور پرداخت و اظهار داشت: "جا دارد از آقای زنوزی، مالک محترم باشگاه تراکتور، به خاطر فراهم کردن امکانات فوق‌العاده در ورزشگاه بنیان دیزل تشکر کنم. این امکانات در سطح باشگاهی ایران بی‌نظیر است و من تا به حال چنین چیزی را در هیچ جای دیگری ندیده‌ام. تمام امکانات اداری، ورزشی، رفاهی و... تراکتور در یکجا واقع شده و این موضوع برای من بسیار جالب و قابل توجه بود. ما در حال حاضر تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی مجرب تیم دنبال می‌کنیم و تمام تلاشمان این است که با آمادگی و هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم."

بیرانوند در خصوص شایعات اخیر مبنی بر کاهش محرومیت وی به دلیل حضور در تیم ملی نیز واکنش نشان داد و گفت: "من واقعاً تعجب می‌کنم که برخی افراد چطور به خودشان اجازه می‌دهند که چنین اتهاماتی را نه فقط به من، بلکه به کادرفنی محترم تیم ملی نیز بزنند. اگر این افراد مدرک و سندی دارند، خب بیاورند و ارائه بدهند. می‌توانند به کمیته انضباطی مراجعه کنند و آنجا حتماً به این موضوع رسیدگی خواهد شد. اما اینکه بخواهند دائماً دروغ بگویند و تهمت بزنند، به نظر من نه از نظر اخلاقی درست است و نه از نظر انصاف."

بیرانوند در پایان صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه تمرکز او فقط و فقط روی فوتبال است، خاطرنشان کرد: "من به شایعات و تهمت‌ها توجهی نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی بازی‌های پیش رو و موفقیت تیم تراکتور و تیم ملی ایران است. من با تمام توان برای رسیدن به اهدافمان تلاش خواهم کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjggx

آخرین اخبار