تاریخ انتشار: 1403/05/03 12:53
کد خبر: 1280569

ایده‌هایی که معلوم نیست از کجا می‌آیند| شما استقلال را «کوچک» می‌کنید!

قرعه‌کشی فصل بیست و چهارم لیگ برتر برگزار شد و تیم‌ها ترتیب برگزاری بازی‌ها و زمان و مکان رویارویی با رقبا را شناختند. بر این اساس شهرآورد بزرگ پایتخت در هفته‌های ششم و بیست و یکم برگزار می‌شود.
ایده‌هایی که معلوم نیست از کجا می‌آیند| شما استقلال را «کوچک» می‌کنید!

به گزارش فرتاک ورزشی

بدیهی است که در پی قرعه‌کشی مذکور، سایت‌ها و کانال‌های مختلف با سلایق‌و شیوه‌های متفاوت اقدام به انتشار برنامه بازی‌ها کرده باشند. در این میان اما رفتار صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام در معرفی بحث برانگیز دربی هفته ششم و رویارویی رقبای سرخ و آبی حاشیه‌ساز شد. گردانندگان این صفحه ترجیح دادند با حذف لوگوی پرسپولیس به استقبال این بازی بسیار مهم بروند. این اقدام عجیب با واکنش‌های مختلفی روبرو شد و اتفاقا اکثریت کانال‌های هواداری استقلال بشدت از این رفتار رسانه باشگاه انتقاد کردند.

ای کاش برای سپردن پست‌های رسانه‌ای به افراد در چنین باشگاه بزرگی، اول از همه تست اعصاب و روان گرفته می‌شد! آنگاه شاید افرادی در این سمت برگزیده می‌شدند که با رفتارهای آماتور گونه، تیم بزرگی‌ همچون استقلال را زیر سوال نبرند. جالب آنکه استقلال در هفت سال اخیر موفق به برد دربی پایتخت نیز نشده است. نمی‌دانیم ایده‌هایی مثل این یا دست ندادن بازیکنان تیم با پرسپولیسی‌ها پیش از بازی از کدام ذهن خلاق ترواش می‌کند، اما کاش باور می‌کردید این کارها فقط استقلال را «کوچک» می‌کند. مسوولان یک باشگاه بزرگ، باید رفتارهای بزرگ داشته باشند...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe58lq

آخرین اخبار