تاریخ انتشار: 1403/05/18 21:34
کد خبر: 1281592

اعتراض تند آخال به داوری؛ پرسپولیس در محراق حواشی

داوری بازی پرسپولیس و آخال زیر سوال رفت؛ آخال مدعی دو پنالتی و یک گل مردود شد.
اعتراض تند آخال به داوری؛ پرسپولیس در محراق حواشی

به گزارش فرتاک ورزشی

باشگاه آخال ترکمنستان پس از شکست مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه، با انتشار بیانیه‌ای تند به داوری این دیدار اعتراض کرد. این باشگاه مدعی شده که دو پنالتی مسلم به سود آن‌ها اعلام نشده و یکی از گل‌هایشان به اشتباه آفساید گرفته شده است.

این اظهارات جنجالی، در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رفت یک بازی دوستانه با حواشی خاصی همراه نباشد. اما به نظر می‌رسد باشگاه ترکمنستانی با نتیجه این دیدار کنار نیامده و به دنبال توجیه شکست خود است.

در این بیانیه، باشگاه آخال به صراحت اعلام کرده که نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس داشته و حق آن‌ها نادیده گرفته شده است. این ادعاها، واکنش‌های متفاوتی را در میان هواداران فوتبال برانگیخته و به بحث و جدل‌های زیادی در فضای مجازی منجر شده است.

b2sdvtm2

این استوری عجیب را بخوانید:

“می‌خواهیم نمایش هر یک از بازیکنان باشگاه فوتبال آخال را تحسین کنیم، همه در بالاترین سطح بازی کردند! تیم با تمام توان خود به میدان آمد و بازیکنان شخصیت خود را نشان دادند! یک بازی دوستانه را مثل مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خود انجام دادند.

باختیم؟ بله... دو دقیقه قبل از سوت پایان گل خوردیم! یک لحظه بحث‌برانگیز بود که 100% پنالتی به نفع ما باید گرفته می‌شد، دو موقعیت آفساید که در واقع آفساید نبودند... و در آن‌ موقعیت‌ها دو بار گل زدیم... به‌طور کلی بازی خوبی از بچه‌ها بود! مشکلی نیست، به مسیر خود ادامه می‌دهیم! پیروزی‌های ما هنوز در پیش است!!! آخال به پیش!!!"

جالب اینکه باشگاه پرسپولیس گل خود را در دقیقه ۸۰ اعلام کرده اما آخال مدعی است که این گل در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیده است.

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این استوری جنجالی نداشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvrer

آخرین اخبار