تاریخ انتشار: 1403/05/31 08:22
کد خبر: 1282543

بمب نقل و انتقالات ترکید!ستاره استقلال سرخپوش شد!

عارف غلامی، مدافع باتجربه و ملی‌پوش فوتبال ایران، با قراردادی رسمی به تراکتور پیوست تا فصل آینده را در این تیم تبریزی سپری کند.
بمب نقل و انتقالات ترکید!ستاره استقلال سرخپوش شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

 این مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته در لیگ بوسنی به کار خود ادامه می‌داد، روز گذشته در تبریز حضور پیدا کرده و با باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

عارف غلامی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، سپاهان و استقلال را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و در مقاطع مختلف به تیم ملی دعوت شده و مهم‌ترین بازی ملی او نیز مقابل تیم کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رقم خورده است.

غلامی یک دفاع وسط باتجربه و کارنامه‌دار محسوب می‌شود و حضور او در خط دفاعی تراکتور برای تقویت این تیم و بالا بردن عمق اسکواد این باشگاه است که امسال در سه جبهه برای کسب جام می‌جنگد.

با حضور غلامی، او رقابتی جدی را با عارف آقاسی، هم‌تیمی سابقش در استقلال، خواهد داشت.

غلامی ۲۷ ساله در فصل گذشته در باشگاه ولژ موستار بوسنی به میدان رفته و در حالی که در این فصل با باشگاه‌های مختلفی مثل سپاهان و استقلال هم صحبت کرده بود، در نهایت تراکتور را برای ادامه کار برگزید.‌

او مذاکراتی جدی با تیم مس رفسنجان هم داشت اما در نهایت تراکتور را انتخاب کرد، چراکه احتمالا در این باشگاه شانس او برای دعوت به اردوهای تیم ملی و موفقیت بالاتر خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور، در نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی پرسپولیس، قرارداد با عارف غلامی را تایید کرد تا به این ترتیب تراکتوری‌ها یک بازیکن سرشناس دیگر را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند.

چهار تیم برتر لیگ فوتبال ایران (بیگ فور) شامل پرسپولیس، تراکتور، استقلال و  سپاهان، همچنان در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و برای تقویت خود در فصل پیش‌رو و رفع نقاط ضعف در تلاشند. تراکتور احتمالا یک مهاجم خارجی را هم به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzry6j

آخرین اخبار