تاریخ انتشار: 1403/05/25 10:42
کد خبر: 1281919

تهدید جدی زنوزی به افشای اسرار فوتبال پس از محرومیت احتمالی بیرانوند

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در واکنش به خبر محرومیت احتمالی علیرضا بیرانوند، تهدید کرد که در صورت تایید این حکم، اسرار پشت پرده فوتبال ایران را فاش خواهد کرد.
تهدید جدی زنوزی به افشای اسرار فوتبال پس از محرومیت احتمالی بیرانوند

به گزارش فرتاک ورزشی

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز، در اظهارات تند خود، فدراسیون فوتبال ایران را به شدت تحت فشار قرار داد. وی با واکنش به خبر محرومیت احتمالی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیمش، تهدید کرد که در صورت تایید این حکم، پرده از رازهای پنهان فوتبال ایران بردارد.

زنوزی با اشاره به برخی رسانه‌ها که خبر از محرومیت چهار ماهه بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد با پرسپولیس داده‌اند، این رسانه‌ها را به دنبال ایجاد جو منفی علیه تیمش متهم کرد. وی همچنین با انتقاد شدید از عملکرد فدراسیون فوتبال، خصوصاً مهدی تاج و رئیس کمیته تعیین وضعیت، مدعی شد که سیستم قضایی فوتبال ایران با مشکلات جدی روبرو است.

مالک باشگاه تراکتور در ادامه افزود: "اگر رأی کمیته تعیین وضعیت به همان صورتی باشد که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، این نشان‌دهنده وجود فساد در فوتبال ایران است و من ناچار خواهم شد تا همه چیز را رو کنم."

تهدید زنوزی به افشای اسرار، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی به دنبال داشته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این اظهارات می‌تواند به ایجاد تنش بیشتر در فوتبال ایران و خدشه دار شدن وجهه این ورزش در سطح ملی منجر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzro9j

آخرین اخبار