تاریخ انتشار: 1403/04/19 13:39
کد خبر: 1279590

اولین تمرین استقلال بدون کاپیتان/ رونمایی از اولین خرید آبی‌ها در کمپ حجازی

بازیکن جدید استقلال در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد.
اولین تمرین استقلال بدون کاپیتان/ رونمایی از اولین خرید آبی‌ها در کمپ حجازی

نخستین جلسه تمرینی پیش فصل استقلال از دقایقی دیگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود و بازیکنانی که تحت قرارداد این باشگاه هستند و اخیرا جذب شدند، زیر نظر جواد نکونام کارشان را انجام می‌دهند.

یکی از بازیکنان مهم و کلیدی استقلال که وضعیت نامشخصی دارد، سیدحسین حسینی است. بازیکنی که به گواه بسیاری از کارشناسان، مرد سال فوتبال ایران در فصل گذشته بود و با نمایش‌های درخشان، توانست بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر به ثبت برساند، برخلاف تصورها، امروز راهی کمپ حجازی نخواهد شد تا وضعیت او و دروازه استقلال، مبهم‌تر از قبل باشد.

محمدحسین اسلامی، بازیکن جدید استقلال که نخستین خرید آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود، ازجمله اولین نفراتی بود که وارد کمپ زنده یاد حجازی شد تا برای اولین بار با پیراهن استقلال تمرین کند.

اسلامی پس از سه فصل بازی در لیگ برتر برای ذوب‌آهن، برای نخستین بار تمرین و بازی در یک باشگاه جدید را تجربه می‌کند و امیدوار است دوران موفقی در استقلال داشته باشد.

این بازیکن با کوله پشتی که برای دوران حضورش در تیم ملی بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد که شماره یک روی آن جلب توجه می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ren5dz

آخرین اخبار