تاریخ انتشار: 1403/05/24 11:34
کد خبر: 1281865

اشتباه استراتژیک استقلال؛ مرادمند ماندنی شد!

تصمیم عجولانه مدیران استقلال برای تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، حالا به یک معضل بزرگ برای این باشگاه تبدیل شده است. با توجه به اینکه مرادمند تمایلی به ماندن در استقلال ندارد، آبی‌ها در شرایط دشواری قرار گرفته‌اند.
اشتباه استراتژیک استقلال؛ مرادمند ماندنی شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال، درگیر یک اختلاف جدی با باشگاه شده است. این بازیکن که در ابتدای فصل قصد جدایی از استقلال را داشت، با تصمیم عجولانه مدیران این باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد، در شرایط دشواری قرار گرفت.

مرادمند پس از آنکه نتوانست با توافق دو طرفه از استقلال جدا شود، اعلام کرد که دیگر تمایلی به جدایی ندارد. این در حالی است که باشگاه استقلال نیز به دلایل مختلف، از جمله مشکلات مالی و نظر منفی سرمربی تیم، تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد.

اما چرا استقلال در چنین شرایط دشواری قرار گرفته است؟

ماجرا از آنجا شروع شد که در ابتدای فصل نقل و انتقالات، مرادمند قصد جدایی از استقلال را داشت و حتی با تیم‌های دیگر نیز به توافقاتی رسیده بود. اما مدیران استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، قرارداد این بازیکن را تمدید کردند. این تصمیم در حالی گرفته شد که مرادمند در تمرینات تیم شرکت نمی‌کرد و به دنبال جدایی بود.

حالا استقلال با یک مشکل بزرگ روبرو شده است. از یک سو، مرادمند تمایلی به ماندن در تیم ندارد و از سوی دیگر، باشگاه به دلیل تعهداتی که داده، نمی‌تواند به راحتی از او جدا شود. در صورتی که استقلال بخواهد مرادمند را از تیم کنار بگذارد، باید تمام مطالبات مالی او را پرداخت کند که این مسئله مشکلات مالی باشگاه را تشدید خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemjga

آخرین اخبار