تاریخ انتشار: 1403/05/24 11:12
کد خبر: 1281864

بازیکن کروات، گزینه اصلی بارسلونا پس از ناکامی در جذب نیکو ویلیامز

بارسلونا پس از شکست در جذب نیکو ویلیامز به دنبال تقویت خط حمله اش است که ایوان پریشیچ بازیکن کروات اسبق اینتر و بایرن مونیخ به یکی از گزینه های اصلی آنها تبدیل شده است!
بازیکن کروات، گزینه اصلی بارسلونا پس از ناکامی در جذب نیکو ویلیامز

به گزارش فرتاک ورزشی

رسانه های کروات گزارش داده اند که هانسی فلیک سرمربی بارسلونا که تجربه کار با پریشیچ در بایرن مونیخ را دارد، رسما با این مهاجم تماس گرفته است و در نظر دارد که او را به باشگاه کاتالان ببرد.

پریشیچ 35 ساله پس از جدایی از تاتنهام راهی باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی هایدوک اشپلیت شده بود اما به علت اختلاف با گتوزو سرمربی این تیم از آنها جدا شد و قراردادش را فسخ کرد. پریشیچ در حال حاضر بازیکن آزاد است و می تواند بدون مشکل به بارسلونا ملحق شود. 

گفته می شود که فلیک به صورت تلفنی با پریشیچ صحبت کرده است و در نظر دارد که او را در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. پریشیچ فقط یک سال به صورت قرضی از اینتر در بایرن مونیخ بازی کرد اما زیر نظر فلیک توانست دوران خوبی را داشته باشد. این بازیکن در حال حاضر  35 سال سن دارد و باید دید که در صورت پیوستن به بارسا چه شرایطی خواهد داشت. مدیران بارسا با خرید نیکو ویلیامز به دنبال جوان سازی ترکیبشان بودند اما در صورت جذب پریشیچ با حضور او و لواندوفسکی صاحب یک خط حمله مسن خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblger

آخرین اخبار