تاریخ انتشار: 1403/05/25 09:11
کد خبر: 1281915

استارت مس با جذب لیگ برتری ها

مس کرمان حالا با علی سامره به صورت جدی‌تر در فکر بازگشت به لیگ برتر است و برای این موضوع در بازار نقل و انتقالات تا کنون عملکرد خوبی داشته است.
استارت مس با جذب لیگ برتری ها

در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ یک فوتبال ایران، باشگاه مس کرمان به تازگی خبر از انتخاب علی سامره به عنوان سرمربی جدید خودش داد تا بدین ترتیب سامره فصل را در قامت جانشین قاسم شهبا آغاز کند. 

مس کرمان که در لیگ بیست و دوم، در هفته پایانی به لیگ یک سقوط کرد، در تلاش است تا خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و امیدوار است علی سامره به عنوان کلید اصلی این پروژه، به نارنجی پوشان کرمانی کمک ویژه‌ای بکند. 

با این حال سامره در اولین اقدامش پس از بازگشت به مس، در بازار نقل و انتقالات عملکردی قابل توجه داشت.

او در مهم‌ترین فعالیت نقل و انتقالاتی خود، ایمان صادقی ۳۲ ساله را به عنوان جانشین محمدامین رضایی که به شمس آذر پیوسته بود را به کرمان آورد. حالا صادقی که فصل گذشته در پیکان بازی می‌کرد و همچنین سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، ملوان، داماش، شاهین و فجر شهید سپاسی را داشت، فصل را به عنوان نگهبان چهارچوب فلزی مس آغاز خواهد کرد. 

2068354

همچنین محمد خرم حسینی هافبک جوان داماش گیلان را نیز جذب کردند تا تیم سامره برای بازگشت دوباره به لیگ برتر، خط هافبک تیمش تکمیل باشد که به نظر می‌رسد با توجه به تعداد زیاد بازیکنانی که در شرایط کنونی بدون تیم هستند، انتظار می‌رود تعداد بازیکنان لیگ برتری این تیم بیشتر هم شود.

البته لازم به ذکر است آنها فرزاد جعفری دفاع راست سابقشان و محمد قاسمی‌نژاد هم که اغلب به عنوان وینگر بازی می‌کند را پس از دو فصل دوری از مس، مجددا جذب کردند تا به کرمان برگردند و در مجموع، با توجه به وضعیت ورودی‌های مس کرمان، به نظر می‌رسد آنها فصل را فقط برای بازگشت به لیگ برتر آغاز می‌کنند.

مس فصل قبل را در رتبه ششم تمام کرد که در مجموع فصلی بسیار پر نوسان برای آنها بود اما اکنون با تکیه بر تجربیات علی سامره، امیدوار هستند بتوانند با نتیجه گرفتن در این فصل به دوری خود پایان ببخشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkerq

آخرین اخبار