تاریخ انتشار: 1402/06/12 09:14
کد خبر: 203

ستاره قرمزپوش پایان فصل را می‌بیند؟

هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی فقط تا شش ماه آینده می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.
ستاره قرمزپوش پایان فصل را می‌بیند؟

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره میلاد سرلک به تیم ملی دعوت شد تا بعد از غیبت در اردوی قبلی دوباره در اردوی تیم ملی حاضر باشد. سرلک با دعوت به تیم ملی رفتنش به سربازی را به تاخیر انداخت و تا 6 ماه آینده می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

در قانون جدید نظام وظیفه، بازیکنانی که زیر ۲۸ سال باشند تا قبل از رسیدن به این سن از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند، اما پس از رسیدن به ۲۸ سالگی حتی در صورت دعوت به تیم ملی، تنها مشمول شش ماه معافیت از خدمت خواهند شد. اگر هم پس از پایان شش ماه، بار دیگر به تیم ملی دعوت شوند شش ماه دیگر از معافیت استفاده خواهند کرد.حالا سرلک شامل این قانون می‌شود و او بعد از 6 ماه فقط درصورتی می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند که به تیم ملی دعوت شود.

با توجه به اینکه فصل جاری فوتبال ایران بیشتر از 6 ماه طول خواهد کشید،میلاد فقط در صورت دعوت به تیم ملی می‌تواند این فصل را با پیراهن پرسپولیس به پایان برساند. حال باید دید تا 6 ماه آینده وضعیت فنی این بازیکن در پرسپولیس به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا کادرفنی تیم ملی او را در آن زمان دوباره به تیم ملی دعوت خواهد کرد یا خیر.

در صورتی که این اتفاق رخ ندهد و میلاد در 6 ماه آینده به تیم میل دعوت نشود،این بازیکن که جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس و البته بازیکن محبوب یحیی گل محمدی به حساب می‌آید، مجبور خواهد شد که تا پایان فصل خانه نشین شود و یا را راهی پادگان شود و از فصل آینده هم برای یک تیم نظامی به میدان رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o48rm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میلاد سرلک فردا سرباز می‌شود؟